کد خبر: ۴۰۷۷۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۶
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال،

درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه

تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس، فروش و درآمد فروردین 1403 را معادل 438 میلیارد تومانی اعلام کرد.

به گزارش بخش تحلیلی نبض فناوری، شرکت  تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» در بورس تهران در آخرین گزارش منتشر‌شده خود در کدال از فعالیت‌هایی در زمینه شبکه پرداخت الکترونیکی در اسفند ماه منتهی به 31 فروردین ماه 1403 را در کدال اطلاع‌رسانی کرد.

بنابر این گزارش، بیشترین درآمد نماد «رتاپ» در فروردین ماه مربوط به درآمد حاصل از فروش شارژ تلفن همراه است که رقمی معادل 321 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

این نماد بورسی از اجاره دستگاه‌های کارتخوان و خالص کارمزد دریافتی از عملیات شاپرک و شتاب، بیشترین و دومین گزینه درآمد شناسایی‌شده در فروردین ماه 117 میلیارد تومان را به ثبت می‌رساند.

همچنین کارمزد دريافتي از دارندگان و آبونمان کارت اعتباري برای رتاپ در فروردین ماه درآمد 190 میلیون تومانی را به همراه داشته است.

لازم به ذکر است که شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، درآمد شناسایی‌شده سال مالی منتهی به 29 اسفند 1402 را معادل 4660 میلیارد تومانی اعلام می‌کند که بیشترین درآمد از این میزان مربوط به فروش شارژ تلفن همراه با رقمی معادل 3226 میلیارد تومان بوده است.

 تجارت الکترونیک پارسیان با نماد «رتاپ» با سرمایه ثبت‌شده 1000 میلیارد تومان در گروه و طبقه‌بندی بورسی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن فعالیت دارد و در تاریخ 1389 در سازمان بورس و اوراق بهادار پذیرفته شده است و در حال حاضر سهام آن در بازار اول بورس (تابلوی فرعی) دادوستد می‌شود.

درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
وزیر ارتباطات با اشاره افتتاح پروژه های ارتباطی: کیفیت و سرعت اینترنت افزایش پیدا می کند
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
وبگردی