کد خبر: ۴۰۷۷۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۰

گوشی نوکیا 225 4G (2024) رونمایی شد

گوشی نوکیا 225 4G (2024) که به تازگی رونمایی شده است، دارای دوربین اصلی سه مگاپیکسلی است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت HMD Global در حال آماده‌سازی گوشی جدید نوکیا 225 4G خود است، این برند اولین مدل گوشی نوکیا 225 4G را در ماه دسامبر ۲۰۲۰ عرضه کرد، اکنون قصد دارد نسخه جدید این محصول را وارد بازار کند؛ مدل جدید این گوشی از طراحی مینیمالیست بهره‌مند شده است، دارای یک دوربین تکی و فلاش LED در پنل پشتی است.

گوشی نوکیا 225 4G (2024) دارای نمایشگر ۲.۴ اینچی با حاشیه‌های ضخیم و نمایشگر استاندارد تلفن همراه است، یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه محصول یادشده این است که دارای پورت USB Type-C برای شارژ است؛ این گوشی با ۶۴ مگابایت حافظه رم و ۱۲۸ مگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‏‌شود، احتمالاً یک اسلات کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

انرژی مورد نیاز گوشی نوکیا 225 4G (2024) با استفاده از یک باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود که نسخه بهبودیافته باتری نسخه ۲۰۲۰ است و به طور بالقوه با یک بار شارژ تا چندین روز دوام می‌آورد؛ دوربین اصلی گوشی نیز ممکن است از سنسور سه مگاپیکسلی بهره ببرد، در حالی که نسخه قبلی دارای دوربین ۰.۸ مگاپیکسلی بود.

گوشی نوکیا 225 4G (2024) با سیستم‌عامل نوکیا سری ۳۰+ کار می‌‏کند، بنابراین نمی‌تواند برنامه‌های مدرن را اجرا کند؛ این گوشی نوکیا احتمالاً با قیمت حدود ۱۰۰ یورو در بازار اروپا به فروش می‌رسد.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
در آستانه برگزاری رویداد سالانه I/O انجام شد رونمایی گوگل از پیشرفت‌ جدید هوش‌ مصنوعی خود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 25 اردیبهشت 1403 نرخ تسلط بازار بیت‌کوین چه میزان است؟
«آبادیران»، بستر نقش آفرینی دانش بنیان‌ها در تحقق گفتمان مردمی‌‌کردن اقتصاد دهقانی خبر داد: برنامه‌های حمایتی ویژه معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 24 اردیبهشت 1403 وام مسکن با پشتوانه بیت‌کوین
در اعتراض به دستمزدها؛ کارمندان اپل اعتصاب می‌کنند
وبگردی