کد خبر: ۴۰۸۰۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۸

بهترین نرم افزار کافه رستوران

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل رستوران و کافه خود را مدیریت کنید، باید بهترین نرم افزار رستوران را به‌کار بگیرید. این برنامه ابزاری است که به‌راحتی شما را در مدیریت موارد مختلف رستوران و کافه کمک کرده و امکاناتی عالی به شما ارائه می‌دهد.

برای اینکه بتوانید به بهترین شکل رستوران و کافه خود را مدیریت کنید، باید بهترین نرم افزار رستوران را به‌کار بگیرید. این برنامه ابزاری است که به‌راحتی شما را در مدیریت موارد مختلف رستوران و کافه کمک کرده و امکاناتی عالی به شما ارائه می‌دهد.

از کنترل موجودی انواع مواد اولیه و خوراکی‌ها گرفته تا کنترل قیمت‌ها، کنترل فیش و فاکتور و مدیریت مشتریان و ایجاد اشتراک. تمامی اینها موارد در بهترین نسخه‌های این ابزار موجود هستند. همراه ما باشید تا در ادامه این اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های بهترین نرم افزار رستوران

اگر به‌دنبال تهیه و نصب بهترین نرم افزار کافه رستوران هستید، باید ویژگی‌هایی که در آن‌ها وجود دارند را بررسی کنید. این‌گونه این قابلیت را دارید که به‌راحتی یکی از نمونه‌های معروف را در نظر داشته باشید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند.

ارسال فیش برای پرینتر در آشپزخانه

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که در بهترین نرم افزار رستوران ارائه می‌شود، ارسال فیش پرینتر موجود در آشپزخانه است. درصورتی‌که در آشپزخانه‌های بزرگ کار می‌کنید و می‌خواهید به‌راحتی سفارشات را از باجه سفارش به آشپزخانه ارسال کنید، باید از سیستم‌های اتوماتیک بهره ببرید.

این ویژگی بسیار عالی بوده و بیشترین سرعت را دارد. تنها کافی‌است یک پرینتر فیش در آشپزخانه قرار داده و آن را با استفاده از کابل شبکه LAN به سیستم متصل کنید. حال پس‌از تأیید هر سفارش، فیش آن در همان لحظه در آشپزخانه چاپ شده و در لیست انتظار قرار می‌گیرد.

قابلیت اتصال به کالرآیدی

از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده مفید و مؤثر که برای بهترین نرم افزار رستوران به‌وجود آمده، قابلیت اتصال به انواع کالرآیدی است. همان‌طور که در بخش قبلی اشاره شد، شما این توانایی را دارید که به کمک نرم افزار کترینگ لیستی را برای صف ایجاد کنید.

این‌گونه مشتریان مختلف این امکان را دارند که در صف انتظار ایستاده و در صورت خوانده‌ شدن شماره آن‌ها توسط کالرآیدی به باجه دریافت سفارش مراجعه کنند. شما این قابلیت را دارید که نسبت به نیاز خود کالر آیدی‌های مختلف با ویژگی‌های گوناگون را به این سیستم متصل کرده و پیکربندی کنید.

انتخاب بین سفارش‌های بیرون بر و داخلی

مشکلی که شاید در اغلب نرم افزار فروشگاهی ارزان وجود داشته باشد این است که شما توانایی انتخاب بین انواع سفارش‌ها را ندارید؛ اما درصورت تهیه بهترین نرم افزار کافه رستوران از شرکت‌های معتبر مانند رایما، قابلیت استفاده از این ویژگی را نیز خواهید داشت.

تنها کافی‌است این برنامه را تهیه کرده و سپس در قسمت سفارشات نوع سفارش را انتخاب کنید. مواردی که بیرون بر هستند نیازمند درج شماره میز نبوده و تنها توسط کالرآیدی خوانده می‌شوند. در چنین شرایطی مدیریت سفارش‌ها ساده‌تر خواهد بود.

تعیین شماره میز سفارش

شما این قابلیت را دارید که با بهره‌گیری از بهترین نرم افزار رستوران، شماره میزها را نیز تعیین کنید. این کار بسیار ساده بوده و به هر تعداد که بخواهید قابل ‌انجام است. برای این کار باید هنگام ثبت سفارش در قسمت شماره میز، شماره مد نظر را وارد کنید

موضوع مهمی که در اینجا وجود دارد این است که شماره میزها از قبل در این برنامه ثبت شده و امکان واردکردن شماره‌های اشتباه وجود ندارد. به همین دلیل امکان خطا بسیار کم بوده و سفارشات به میزهای موجود اختصاص داده می‌شوند.

تعلیق فاکتور در صورت عدم تسویه‌حساب

مشکلی که در بسیاری از سیستم‌های نرم افزار رستوران وجود دارد این است که فاکتورها درصورت عدم پرداخت باز هم تأیید می‌شوند. این مشکل یک باگ اساسی بوده و در برنامه مالی رستوران مشکل ایجاد می‌کند؛ اما در برنامه‌هایی مانند سیستم رایما به این شکل نیست.

در بهترین نرم افزار رستوران تا زمانی که سفارشی تسویه نشده باشد، فاکتور آن تعلیق خواهد شد. شما این قابلیت را دارید که با دریافت شماره‌تلفن مشتری، فاکتور را پیگیری کرده و هزینه آن را وصول کنید.

امکان ایجاد اشتراک برای مشتریان مختلف

همان‌طور که می‌دانید رستوران و کافی‌شاپ‌های مختلف برای مشتریان همیشگی خود اشتراک ایجاد می‌کنند. این کار باعث می‌شد تا ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن راحت‌تر شده و فرایندها سریع‌تر پیش بروند. ایجاد اشتراک کار بسیار راحتی است.

برای این کار باید به تنظیمات برنامه رفته و مشتریان جدید را به‌عنوان اشتراک اضافه کنید. پس‌از اضافه‌کردن اشتراک، هنگام ثبت فاکتور می‌توانید مشتریان گوناگون را از لیست اشتراک انتخاب کرده و فاکتور را به نام آن‌ها ثبت کنید. در چنین شرایطی امکان عدم تسویه فاکتور نیز وجود دارد.

اتصال سریع به کارت‌خوان‌های مختلف

اما ویژگی که می‌خواهیم به‌عنوان آخرین ویژگی بهترین نرم افزار رستوران به شما ارائه کنیم، اتصال سریع به کارت‌خوان‌های مختلف در رستوران و کافی‌شاپ است. این ویژگی بسیار مهم بوده و فرایند پرداخت را راحت‌تر می‌کند.

با این کار پس‌از تأیید فاکتور، مبلغ آن به‌طور مستقیم به کارت‌خوان انتخاب شده ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید یک دستگاه پین پد نیز تهیه کنید تا مشتری پس‌از مشاهده مبلغ فاکتور، خودش رمز را با اطمینان کامل وارد کند. تمامی این موارد در تجربه کاربری مشتری تأثیر مستقیم خواهد گذاشت.

کدام نرم افزار رستوران را استفاده کنیم؟

نرم‌افزارهای مختلفی و متنوعی وجود دارند که خدماتی را برای مدیریت رستوران به شما ارائه می‌دهند. اگر به‌دنبال تهیه بهترین نرم افزار رستوران هستید، پیشنهاد می‌کنیم برنامه رایما را تهیه کنید. رایما سافت یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه توسعه و ساخت ابزارهای فروشگاهی است.

محصولات این شرکت تنوع زیادی داشته و نرم افزار کافه رستوران آن‌ها نیز محبوبیت بالایی دارد. تمامی ویژگی‌هایی که در بخش‌های بالا باهم بررسی کردیم در این برنامه وجود داشته و با بهترین قیمت به شما ارائه می‌شوند. البته به‌غیراز این موارد، ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری نیز در نرم افزار کترینگ رایما وجود دارد.

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید به‌راحتی رستوران و کافی‌شاپ خود را مدیریت کنید، باید به فکر تهیه بهترین نرم افزار رستوران و کافه باشید. رستوران‌ها با فروشگاه‌ها متفاوت بوده و به‌نحوی جداگانه فاکتور در آن‌ها محاسبه می‌شود. به همین دلیل شرکت‌هایی مانند رایما سافت نرم‌افزارهایی حرفه‌ای برای این کار توسعه داده‌اند.

شما قادر هستید با استفاده از این برنامه‌ها موارد مختلفی را در رستوران کنترل کنید. مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه از شرکت رایما سافت را در این مطلب باهم بررسی کردیم. جهت مشاهده دیگر ویژگی‌های این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با پلن‌های آن، می‌توانید به وب‌سایت شرکت رایماسافت مراجعه کنید.

https://www.raymasoft.com

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول خرداد 1403 بیت‌کوین صعود کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 31 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین افزایش قیمت غیرمنتظره را تجربه کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
وبگردی