کد خبر: ۴۰۸۹۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۹

گوشی گوگل پیکسل 8a با چه مشخصاتی وارد بازار شده است؟

انرژی مورد نیاز گوشی گوگل پیکسل 8a با استفاده از یک باتری ۴۴۹۲ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد.

به گزارش «نبض فناوری»، گوشی گوگل پیکسل ۸a که به‌تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی دو هزار نیت است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ این محصول گواهی IP۶۷ را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی روی نمایشگر گوشی گوگل پیکسل ۸a واقع شده است، یک دوربین دوگانه نیز روی پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‏‌شود؛ گوشی یادشده به تراشه Tensor G۳ مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی گوگل پیکسل ۸a با استفاده از یک باتری ۴۴۹۲ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۸ واتی بهره می‌برد؛ این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Adnroid ۱۴ OS اجرا می‏‌شود و قیمت آن بین ۴۹۹ تا ۵۵۹ دلار بر اساس حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن ارزیابی شده است، پیش خرید آن نیز از تاریخ چهاردهم مه آغاز می‎‌شود.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
به دلیل عدم پیروی از مقررات؛ ترکیه گوگل را جریمه کرد
وبگردی