کد خبر: ۴۰۹۲۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۰

گوشی میان‌رده وان پلاس نورد CE 4 به هوش مصنوعی AI Eraser مجهز شد

با AI Eraser می‌توان عناصر ناخواسته یک عکس را به سرعت و به‌طور کارآمد حذف کرد.

به گزارش نبض فناوری، وان پلاس برای گوشی میان‌رده نو‌رد CE ‌4 به‌روزرسانی سیستم عامل جدیدی با عنوان OxygenOS 14.0.1.427 را منتشر کرده است. این آپدیت پیشرفت‌هایی را در زمینه عملکرد و کارایی دستگاه به همراه دارد و مهم‌تر اینکه قابلیت‌های هوش مصنوعی را به گوشی میان‌رده وان پلاس نورد CE 4 اضافه می‌کند.

براساس گزارش‌های منتشرشده، OnePlus با این آپدیت روی بهینه‌سازی الگوهای مصرف انرژی تمرکز کرده است تا کاربران در سناریوهای مختلف از عمر باتری طولانی‌تری بهره ببرند. علاوه بر تغییرات کلی مربوط به عملکرد دستگاه، آپدیت OxygenOS 14.0.1.427 به ویژگی‌های خاص دیگری می‌پردازد تا تجربه یکپارچه‌تری به کاربران ارائه کند. به‌عنوان مثال، سیستم بلوتوث دستگاه اکنون تنظیمات دقیق‌تری را دریافت می‌کند و ارتباط بی‌سیم وان ‌پلاس نورد CE 4 با سایر دستگاه‌ها پایدارتر است.

قابلیت هوش مصنوعی وان پلاس نورد CE 4

برای علاقه‌مندان به عکاسی نیز تغییراتی در نظر گرفته شده است تا سیستم دوربین دستگاه تصاویر واضح‌تری بگیرد و به‌طور کلی عملکرد قابل اطمینان‌تری داشته باشد. یکی از نکات برجسته این آپدیت، معرفی ویژگی هوش مصنوعی AI Eraser است که با وجود آن، می‌توان عناصر ناخواسته یک عکس را به سرعت و به‌طور کارآمد حذف کرد. پیش از این نیز گوگل و سامسونگ قابلیت مشابهی را در دسترس کاربران خود قرار داده بودند.

در حال حاضر، این آپدیت فقط برای کاربران هندی ارائه شده است و وان پلاس قصد دارد تا در آینده، این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 31 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین افزایش قیمت غیرمنتظره را تجربه کرد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 30 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین بعد از ۳ هفته رکوردی دیگر ثبت کرد
با کنترل از راه دور؛ سگ رباتیک نیروی نظامی چین شد
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 29 اردیبهشت 1403 صعود رمزارزهای پیشروی جهان
وبگردی