کد خبر: ۴۱۰۵۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۰

گوشی تاشو موتورولا Razr 50 چه مشخصاتی دارد؟

گوشی تاشو موتورولا Razr 50 به تراشه مدیاتک Dimensity 7300X SoC مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت موتورولا دو گوشی Razr 40 و Razr 40 Ultra را در ماه ژوئن گذشته عرضه کرد و اکنون قصد دارد جایگزین آن‌ها را وارد بازار کند، احتمالاً این گوشی تاشو Razr 50 Ultra نام دارد و دارای نمایشگر ۶.۹ اینچی pOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۶۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، این محصول دارای یک نمایشگر بیرونی ۳.۶۳ اینچی نیز است که در مقایسه با نمایشگر بیرونی گوشی نسل قبلی که ۱.۵ اینچ بوده است، پیشرفت داشته است.

گوشی تاشو موتورولا Razr 50 به تراشه مدیاتک Dimensity 7300X SoC مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، دوربین اصلی آن نیز از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد که با یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی همراه می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی تاشو موتورولا Razr 50 با استفاده از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود؛ ابعاد این محصول در حالتی که تا نشده است ۷.۲ * ۷۴ * ۱۷۱ میلی‌متر است و وزن آن ۱۸۸ گرم است.

در مجموع، به نظر می‌رسد که گوشی موتورولا Razr 50 نسبت به Razr 40 ارتقای قوی داشته است، هنوز قیمت گوشی هوشمند جدید اعلام نشده است.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
وبگردی