کد خبر: ۴۱۰۷۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۳

بازی Hellblade 2 در میان استقبال گسترده منتقدان منتشر شد

بازی Hellblade 2 امروز با استقبال مناسب منتقدها روبه‌رو شد و در دسترس گیمرها قرار گرفت.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از زومیت، بازی Hellblade 2 امروز منتشر شد و منتقدان نظرات خود را در مورد آن به اشتراک گذاشتند. در حال حاضر، این بازی در اوپن‌کریتیک امتیاز میانگین ۸۳ و در متاکریتیک امتیاز میانگین ۸۱ را کسب کرده است.

منتقدان اکثراً نظرات مثبتی در مورد ‌هل‌بلید ۲ دارند. یوروگیمر به آن امتیاز کامل (۵ ستاره) داد و بازی را «دنباله‌ای با جاه‌طلبی فوق‌العاده» توصیف کرد. گیم‌اینفورمر به بازی امتیاز ۹ از ۱۰ داده و گفته که این بازی «روایت داستانی متفکرانه و هنرمندانه‌» نسخه‌ی قبلی را حفظ کرده است.

IGN به بازی امتیاز ۸ از ۱۰ داده و می‌گوید که هل‌بلید ۲ به خوبی نسخه‌ی قبلی است؛ اما از آن فراتر نمی‌رود. وبسایت گیم‌رنت به بازی ۴ ستاره داد و بخش‌های بصری، طراحی صدا و مبارزات آن را تحسین کرد.

نظرات در مورد بازی دو قطبی است. برخی از منتقدان می‌گویند که مبارزات بازی «تکراری» هستند و شخصیت‌های جدید به‌جای اینکه به داستان بازی کمک کنند، آن را ضعیف‌تر کرده‌اند.

سایت VGC منتقد معماهای خسته‌کننده، مبارزات سطحی و روایت پیچیده‌ی بازی است و NME عنوان می‌کند که بخش زیادی از پتانسیل ماجراجویی بازی به هدر می‌رود.

مجله‌ی Metro پایین‌ترین امتیاز را به هل‌بلید ۲ داده است (۵ از ۱۰). مترو این بازی را «کشاکشی بی‌روح از سرگرمی کم‌تحرک و به تصویر کشیدن گمراه‌کننده‌ی بیماری روانی» توصیف می‌کنند.

ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی