کد خبر: ۴۱۱۶۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۵
در آخرین گزارش درآمد "آسیاتک" در کدال،

افزایش ۲۲ درصدی فروش و درآمد "آسیاتک" در اردیبهشت ماه سالجاری

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک فروش و درآمد اردیبهشت ۱۴۰۳ را در کدال نسبت به فروردین ماه ۲۲ درصد رشد اعلام کرد.

به گزارش بخش تحلیلی «نبض فناوری»، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد "آسیاتک" در بورس تهران، خدماتی از نوع اینترنت، خدمات فناوری اطلاعات و فروش کالا به مشتریان و متقاضیان ارائه می‌دهد و این شرکت به عنوان کامل‌ترین ارائه‌دهنده راهکار‌های ارتباطی در ایران، طیف جامعی از مشترکین خانگی، و سازمانی را تحت پوشش خود دارد. 

این شرکت و نماد بورسی، درگزارش عملکرد ماهانه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مجموع فروش خود را معادل ۲۳۵ میلیارد تومان اعلام می‌کند که نسبت به ماه قبل آن ۲۲ درصد رشد فروش و درآمد را به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان فروش آسیاتک از خدمات اینترنتی است که از این گزینه، درآمدی معادل ۱۶۰ میلیارد تومان در اردیبهشت ماه به دست آورده است. 
در این گزارش منتشر شده در کدال، درآمد حاصل از خدمات فناوری اطلاعات برای آسیاتک درآمد ۷۰ میلیارد تومان اعلام می‌شود که نسبت به فروردین ماه رشد ۵۴ درصدی دارد.

آسیاتک از فروش کالا نیز در اردیبهشت ماه بیش از ۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده است. 

این نماد بورسی و اینترنتی در دو ماهه سالجاری درآمدی معادل ۴۲۷ میلیارد تومان به دست آورده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن (۱۴۰۲)، رشد ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت آسیاتک در ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ از فروش خدمات، درآمدی معادل ۲ هزار میلیارد تومان محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن (۱۴۰۱) رشد ۶۰ درصدی دارد و خدمات اینترنتی بیشترین درآمد این شرکت با درآمدی معادل ۱۴۳۶ میلیارد تومان است.

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنتر‌های قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استاندارد‌های جهانی و سایر زیرساخت‌های ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیاز‌های سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.

افزایش ۲۲ درصدی فروش و درآمد  
ارسال نظرات
متا در انتظار اولین جریمه ضدانحصار خود در اروپا؛ 13.4 میلیارد دلار به‌خاطر سرویس تبلیغاتی فیسبوک
وبگردی