کد خبر: ۴۱۱۹۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۰

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A23 منتشر شد

این به‌روزرسانی تقریبا 2 گیگابایتی شامل پچ امنیتی ماه مه 2024 بوده و ابتدا در کشور کره منتشر شده است.

به گزارش«نبض فناوری» سامسونگ آپدیت One UI 6.1 را برای یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه خود از سری گلکسی A منتشر کرد. بدین‌ترتیب گلکسی A23 در کنار تعداد زیادی از دستگاه‌های گلکسی دیگر موفق به دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1 شده است.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A23 ابتدا در کشور کره منتشر شده است؛ پدیده‌ای که برای تعداد دیگری از گوشی‌های گلکسی که اخیرا آپدیت‌ One UI 6.1 را دریافت نموده‌اند نیز صدق می‌کند.

در حال حاضر این به‌روزرسانی صرفا برای ورژن LTE گوشی ارائه شده است. از آنجا که مدل‌های 4G و 5G گلکسی A23 از تراشه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند؛ لذا هنوز مشخص نیست که عرضه آپدیت One UI 6.1 برای نسخه 5G گوشی چه مدت طول خواهد کشید.

به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی A23 از شماره ساخت A235NKSU5EXE3 استفاده می‌کند. این به‌روزرسانی همراه با پچ امنیتی ماه مه 2024 ارائه شده و از حجم حدودا 2 گیگابایتی برخوردار است. بنابراین توصیه می‌شود که کاربران برای دریافت این به‌روزرسانی از اتصال وای‌فای یا طرح داده‌ای تلفن‌همراه با پهنای باند کافی استفاده کنند.

کاربران گلکسی A23 برای دریافت این به‌روزرسانی بایستی به منو تنظیمات گوشی مراجعه نموده و پس از بازگشایی قسمت Software update بر روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی آن‌را روی گوشی خود فلش کنند.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
متا در انتظار اولین جریمه ضدانحصار خود در اروپا؛ 13.4 میلیارد دلار به‌خاطر سرویس تبلیغاتی فیسبوک
وبگردی