کد خبر: ۴۱۳۰۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۰

این ویژگی جذاب گوشی‌های سامسونگ در اندروید ۱۵ پیش از معرفی افشا شد

سامسونگ در گوشی‌های جدید خود در اندروید ۱۵ از قابلیت ماژول RegiStar در اپلیکیشن Good Lock استفاده می‌کند. کاربران سامسونگ می‌تواند از این قابلیت جدید برای مشاهده زمان استفاده کنند.

به گزارش «نبض فناوری»، یکی از افشاگران محصولات سامسونگ به نام  Tarun Vats اعلام کرد سامسونگ قصد دارد یک قابلیت جدید به نام Good Lock ایجاد کند که در صورت ضربه روی گوشی سامسونگ توسط کاربر زمان را چک خواهد کرد. Good Lock به کاربران گوشی‌های سامسونگ اجازه می‌دهد به شخصی سازی و سفارشی کردن قابلیت‌های گوشی بیشتر از آنچه که رابط کاربری اجازه می‌دهد اقدام کنند.

ماژول جدید RegiStar در اپلیکیشن Good Lock به این کاربران اجازه می‌دهد تا تنها با زدن دو ضربه به پشت گوشی امکان مشاهده اعلان‌های خود را داشته باشند. می‌توان این مورد را سفارشی سازی کرده و ضربه زدن برای باز کردن اپلیکیشن گرفتن اسکرین شات و قرار دادن اپلیکیشن فعلی در پنجره پاپ آپ استفاده کرد. البته استفاده از این قابلیت تنها در زمان روشن بودن گوشی و قرار نداشتن آن در حالت قفل امکان‌پذیر خواهد بود.

کاربران از طریق ماژول جدید امکان مشاهده یا زمان را روی گوشی در حالت قفل و حتی در محیط‌های تاریک که دیدن صفحه نمایش دشوار است تنها با ضربه زدن به پشت دستگاه خواهند داشت. مهمترین ویژگی ماژول RegiStar برخلاف دیگر عملکردهای بک تب کار کردن آن حتی در زمان خاموش بودن صفحه نمایش است. طبق افشاگری‌های انجام شده این قابلیت ابتدا قرار است در گوشی‌های گلکسی زد فیلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ مورد استفاده قرار گرفته و سپس در گوشی‌های دریافت کننده اندروید ۱۵ نیز مورد استفاده خواهد بود.

در حال حاضر امکان نمایش زمان در گوشی‌های گلکسی با قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن وجود دارد. احتمالاً سامسونگ قصد دارد با استفاده از این قابلیت جدید به کاربران کمک کند تا تنها با بلند کردن گوشی و ضربه زدن به آن بتوانند در حالی که صفحه به طور دائم روشن نیز زمان را مشاهده کنند.

منبع/تکنا

ارسال نظرات
متا در انتظار اولین جریمه ضدانحصار خود در اروپا؛ 13.4 میلیارد دلار به‌خاطر سرویس تبلیغاتی فیسبوک
وبگردی