کد خبر: ۴۱۳۲۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۱

زمان عرضه گلکسی رینگ سامسونگ به شکلی ویژه فاش شد

سامسونگ پیش از این زمان دقیق عرضه گلکسی رینگ را تعیین نکرده بود. اما این شرکت در یک پرونده حقوقی اعلام کرد احتمالاً اواسط ماه ژوئن فرایند تولید این گجت هوشمند آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود در ماه اوت این محصول به بازار عرضه شود.

به گزارش «نبض فناوری»،  سامسونگ در یک پرونده حقوقی به زمان عرضه حلقه هوشمند گلکسی رینگ و ورود آن به بازار اشاره کرده است. در این پرونده حقوقی اعلام شد فرایند تولید این گجت از اوایل تیر ماه آغاز شده و احتمالاً در مرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد. این غول کره‌ای تاکنون زمان دقیقی را برای عرضه این دستگاه اعلام نکرده بود.

معرفی گلکسی رینگ حدود چند ماه پیش انجام شده بود .سامسونگ در آن زمان این محصول را با یک قابلیت ویژه به نام Vitality Score معرفی کرد. این ویژگی همانند ویژگی Readiness Score در حلقه هوشمند Oura بوده که می‌تواند آمادگی جسمانی و ذهنی کاربران را از طریق داده‌هایی مانند خواب ضربان قلب و فعالیت بدنی ردیابی کند.

اکنون سامسونگ در یک دادگاه منطقه‌ای در ایالات متحده به دنبال دریافت یک حکم است تا از این طریق بتواند در مقابل هرگونه ادعای حق اختراع علیه قابلیت این حلقه هوشمند جلوگیری کند. به گفته سامسونگ حلقه هوشمند این شرکت دارای قابلیت‌هایی است که در بین دیگر حلقه ها مشترک خواهد بود. در این سند اشاره شده این غول فناوری کره‌ای از استراتژی‌های مشخصی استفاده کرده است. شکایت دیگر شرکت‌ها بازار حلقه‌های هوشمند می‌تواند یک ریسک قریب الوقوع برای عرضه و فروش گلکسی رینگ باشد. این در حالی است که شرکت Oura تنها در ماه مارس سه شکایت علیه رقیب‌های خود در بازار حلقه‌های هوشمند ثبت کرده و در آن مدعی شد که پتن‌های این شرکت توسط شرکت‌های مذکور نقض شده است. سامسونگ در پرونده مذکور اعلام کرده عرضه گلکسی رینگ در ماه اوت یا حوالی آن انجام خواهد شد. با توجه به اینکه عرصه گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز در این زمان انجام خواهد گرفت تاریخ مذکور کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

منبع/تکنا 

برچسب ها: سامسونگ گلکسی
ارسال نظرات
متا در انتظار اولین جریمه ضدانحصار خود در اروپا؛ 13.4 میلیارد دلار به‌خاطر سرویس تبلیغاتی فیسبوک
وبگردی