کد خبر: ۴۱۳۶۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۳
هشدار به کاربران؛

مراقب کلاهبرداری از ربات همستر تلگرامی باشید

امروزه بازار بازی‌های رباتی رمزارز‌های در بستر تلگرام داغ شده و افراد زیادی وارد این عرصه شدند. انگار افراد می‌خواهند با ورود به این بازی گوی سبقت را از همدیگر بربایند، بنابراین یکی از نکات کلیدی در این زمینه محافظت از داده‌ها و اطلاعات شخصی است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»  امروزه بازار بازی‌های رباتی رمزارز‌های در بستر تلگرام داغ شده و افراد زیادی وارد این عرصه شدند. انگار افراد می‌خواهند با ورود به این بازی گوی سبقت را از همدیگر بربایند. باید به این نکته کلیدی اشاره کرد و افزود: تفاوت بازی همستر با با نات‌کوین این است که در آن فقط ۲۵ میلیون کاربر در این فعالیت و بازی شرکت کردند. ولی الان تقریباً ۱۲۰ میلیون نفر درگیری بازی همستر هستند. این خودش یک چالشی را برای کاربران ایجاد کرده است. زیرا تعداد زیادی رمز ارز وجود دارد. یعنی فروشنده‌هایی زیادی هستند و هر چیزی هم که فروشنده زیادی داشته باشد قطعاً کاهش قیمت پیدا می‌کند. یکی از نکات کلیدی که در این زمینه بسیار مهم و حائز اهمیت است محافظت از داده‌ها و اطلاعات شخصی است. 
در همین راستا رامین پاشایی معاون اجتماعی هشدار‌هایی به کاربران داده است.
وی با اشاره به اینکه بازار رمز ارز یک بازار خیلی خاص است که در کشور ما هنوز قوانین آن اجرا نشده است گفت: هنوز معلوم نیست چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد و یک فرایند خاص و رو به قانونی‌شدن است. رمز ارز یا ارز‌های دیجیتال یک کلاس جدید از دارایی است ما پرونده‌های قضائی زیادی درباره کسانی که مال‌باخته این حوزه هستند داریم که خیلی پیچیده هستند.
براساس این گزارش به‌دنبال استقبال و رشد عجیب کاربران همستر کامبت، اخیراً در برخی از پلت‌فرم‌هایی که می‌توان در آن آگهی خرید و فروش گذاشت، برخی به‌دنبال فروش پروفایل‌های همستر خود هستند.
با توجه به اینکه تا کنون ۱۱۶ میلیون عضو این بات تلگرامی شده‌اند، لازم است کاربران این بات تلگرامی مراقب باشند درگیر کلاهبرداری‌هایی که در خصوص این بات صورت می‌گیرد نشوند چرا که مشخص نیست که بعد از ایردراپ این بات درآمدی از آن حاصل شود و در صورتی هم که درآمدی داشته باشد به‌احتمال زیاد بسیار ناچیز است.

برچسب ها: رمز ارز ربات همستر
ارسال نظرات
وبگردی