کد خبر: ۴۱۳۶۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۲
زارع‌پور خبر داد؛

بسته تبلیغاتی اینترنت برای نامزدهای انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از هدیه ۲۰ کیگابایتی اینترنت در پیام‌رسان‌های داخلی برای مردم خبر داد و گفت: برای انتخابات هم بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش «نبض فناوری»، عیسی زارع پور روز چهارشنبه - ۲۳ خردادماه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای موضوع انتخابات، بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش بینی کرده‌ایم.

وی افزود: در این بسته‌ها کانال‌های هواداران و کانال‌های استانی پیش بینی شده و بسته های تبلیغاتی برای معرفی کانال‌ها به مخاطبان در پیام رسان‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: همچنین بسته هدیه وزارت ارتباطات ۲۰ کیگابایت برای ترافیک پیام رسان‌های داخلی برای مردم در نظر گرفته‌ایم.

زارع پور تاکید کرد: امروز پیامک برای شماره‌های مردم ارسال می‌شود، هر کس تمایل داشته باشد می‌تواند با کد دستوری ذکر شده در پیامک، آن را فعال کند و از پیام رسان‌ها و تلوبیون در طول انتخابات با این بسته ۲۰ گیگ رایگان استفاده کند.

ارسال نظرات
وبگردی