کد خبر: ۴۱۳۷۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰

پنکه جدید شیائومی با پاوربانک هم کار می‌کند

شیائومی از جدید‌ترین پنکه‌ی خود با مصرف انرژی بسیار پایین و تولید باد مؤثر رونمایی کرد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از زومیت، شیائومی از نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی پنکه‌ی هوشمند Mijia DC Inverter Floor Fan 1X با چند قابلیت جدید رونمایی کرد. پنکه‌ی ایستاده‌ی جدید شیائومی از هفت پره‌ی بالدار با مساحت زیاد برای ایجاد جریان هوای باکیفیت و بازسازی باد طبیعی در اتاق استفاده می‌کند.

به گفته‌ی شیائومی، این پنکه‌ی ایستاده را می‌توان در تابستان همراه با کولر گازی برای تسریع گردش هوا به‌کار برد. این پنکه به توزیع یکنواخت هوای سرد کمک می‌کند.

پنکه‌ی جدید شیائومی از پورت Type-C استفاده می‌کند و انرژی‌اش از طریق یک آداپتور ۱۸ وات استاندارد یا یک پاوربانک تأمین می‌شود. این گجت با استفاده از الگوریتم‌ها، باد طبیعی با فرکانس متغیر را در هشت سناریوی مختلف شبیه‌سازی می‌کند.

پنکه‌ی شیائومی Mijia DC Inverter Floor Fan 1X با استفاده از یک موتور DC با فرکانس متغیر جریان هوای روان‌تری را تأمین می‌کند. این موتور دارای کمترین میزان توان، یعنی ۱٫۶ وات است و در نتیجه مصرف برق را به حداقل می‌رساند.

فن ایستاده هوشمند Mijia DC Inverter Floor Fan 1X شیائومی را می‌توان برای کنترل از راه دور دستگاه به اپلیکیشن Mi Home متصل کرد. این اپلیکیشن دارای قابلیت تنظیم زمان روشن و خاموش‌شدن و پشتیبانی از دستیار صوتی Xiao Ai است. این فن در حالت باد مستقیم، از ۱۰۰ درجه تنظیم سرعت باد پشتیبانی می‌کند.

قیمت پنکه‌ ایستاده هوشمند Mijia DC Inverter Floor Fan 1X حدود ۳۴ دلار اعلام شده است.

ارسال نظرات
وبگردی