کد خبر: ۴۱۳۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۰

تجهیزات فشار ضعیف زیمنس

جدایی ناپذیر بودن تجهیزات فشار ضعیف، از بخش های مختلف یک ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و حتی صنایع مختلف، باعث شده است که مهندسان و متخصصان این حوزه همواره به دنبال بهترین برندها برای تهیه این تجهیزات باشند. برند زیمنس آلمان سالیان متعددی است که با ارائه بهترین تجهیزات فشار ضعیف، با عملکردی عالی و قیمت مناسب، توانسته است توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

جدایی ناپذیر بودن تجهیزات فشار ضعیف، از بخش های مختلف یک ساختمان مسکونی، اداری، تجاری و حتی صنایع مختلف، باعث شده است که مهندسان و متخصصان این حوزه همواره به دنبال بهترین برندها برای تهیه این تجهیزات باشند. برند زیمنس آلمان سالیان متعددی است که با ارائه بهترین تجهیزات فشار ضعیف، با عملکردی عالی و قیمت مناسب، توانسته است توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

با توجه به اینکه محصولات برند زیمنس در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ لازم دانستیم تا در این محتوا به بررسی تجهیزات فشار ضعیف این برند و خرید آن از بهترین مراکز فروش در ایران بپردازیم. چنانچه قصد خرید محصولات فشار ضعیف زیمنس با کیفیت اصلی را دارید تا انتهای مطلب فوق همراه ما باشید.

 

منظور از تجهیزات فشار ضعیف زیمنس چیست؟

قبل از هرچیز لازم دانستیم تا در یک پاراگراف کوتاه به بررسی مختصر اینکه تجهیزات فشار ضعیف چیست؛ بپردازیم. تجهیزات فشار ضعیف، آن دسته از محصولات الکتریکی هستند که از مصرف برق بسیار کمی برخوردار هستند و احتمال برق گرفتگی در آن ها بسیار پایین است. از آنجایی که این محصولات کم خطر هستند؛ در بخش های مختلف یک ساختمان یا صنعت کاربرد دارند.

همه محصولاتی که به عنوان تجهیزات فشار ضعیف زیمنس شناخته می شوند، ولتاژ آن ها 600 یا کمتر از این مقدار است. در ایالات متحده تمام تجهیزات زیمنس که ولتاژی به اندازه 50 تا 600 دارند، در دسته محصولات فشار ضعیف قرار می گیرند.

 

کاربرد تجهیزات فشار ضعیف زیمنس

تجهیزات فشار ضعیف برند زیمنس کاربرد بسیار گسترده ای دارند؛ چراکه علاوه بر کم خطر بودن، کارایی بالا و قیمت مناسبی دارند. برخی از کاربردهای این نوع تجهیزات زیمنس عبارت هستند از:

  1. سیستم های امنیتی
  2. سیستم های ارتباطی
  3. سیستم های روشنایی
  4. سیستم های توزیع
  5. اتاق کنترل
  6. محافظت از مدار و تجهیزات مختلف

از تجهیزات فشار ضعیف زیمنس در صنایع مختلفی چون نفت، پتروشیمی، گاز، صنایع زیرساخت، ساختمان تجاری، ساختمان مسکونی، ساختمان اداری، صنعت تولید خودرو، صنایع تولید غذا و دارو، تاسیسات آب و...استفاده می شود.

انواع محصولات فشار ضعیف برند زیمنس

تنوع تجهیزات فشار ضعیف زیمنس به قدری زیاد است که امکان نام بردن از آن ها در یک پاراگراف وجود ندارد. با این حال در ادامه لیست برخی از پرفروش ترین محصولات فشار ضعیف زیمنس آمده است؛ که عبارتند هستند از:

  • ترمیستور زیمنس
  • کلید هوایی زیمنس
  • کلید اتوماتیک زیمنس
  • کلید بی متال زیمنس
  • کنتاکتور زیمنس
  • کنترل فاز زیمنس
  • کلید محافظ جان زیمنس
  • کلید حرارتی زیمنس
  • تایمر زیمنس
  • فیوزهای مینیاتوری زیمنس
  • خازن زیمنس
  • میکروسوئیچ زیمنس
  • رله محافظتی زیمنس

 

مزایا تجهیزات فشار ضعیف زیمنس

تجهیزات فشار ضعیف زیمنس از بهره وری بالایی برخوردار هستند و می توانند تا حد زیادی باعث کاهش مصرف انرژی برق ساختمان و صنایع مختلف شوند. در کنار بهره وری بالا، محصولات فشار ضعیف زیمنس از امنیت بی نظیری برخوردار هستند. در واقع عملکرد این تجهیزات به گونه ای است که از ورود جریان برق با ولتاژ بالا به تجهیزات مختلف جلوگیری می کنند و مانع از آن می شوند که تجهیزات و دستگاه های الکتریکی متصل به برق آسیب ببینند.

از دیگر مزایای تجهیزات فشار ضعیف زیمنس می توان به ساده بودن نصب و راه اندازی آن اشاره کرد. بیشتر تجهیزات فشار ضعیف زیمنس در ابعادی کوچک و با طراحی ساده ساخته می شوند؛ به همین دلیل اکثر خریداران از نصب و نگهداری آن رضایت بالایی دارند.

قیمت تجهیزات فشار ضعیف زیمنس

یکی از پارامترهای خرید خوب، تهیه محصول با قیمت مناسب است. با خرید تجهیزات فشار ضعیف زیمنس از نمایندگی های معتبر، می توان این محصولات را با کیفیت اصلی و قیمت مناسب خریداری کرد. البته در این محتوا امکان ارائه قیمت برای این تجهیزات وجود ندارد؛ چراکه به دلیل نوسانات ممکن است قیمت محصولات تغییر کند. علاوه بر این قیمت هر نوع تجهیز فشار ضعیف زیمنس بسته به ویژگی هایی که دارد، متفاوت است و نمی توان نرخ مشخصی را برای آن ها تعیین کند.

 

خرید تجهیزات فشار ضعیف زیمنس

در مطلب فوق به بررسی انواع تجهیزات فشار ضعیف زیمنس و کاربردهایشان پرداختیم. تجهیزات برند زیمنس به دلیل کیفیت بالا، موردتوجه افراد زیادی قرار دارند. به همین علت برخی از فروشندگان با ارائه این محصولات به صورت تقلبی و با قیمت پایین، سعی دارند تا خریداران را فریب دهند. با توجه به این چالش ها، لازم است تا برای خرید این تجهیزات، به فروشگاه های معتبری مراجعه شود.

اگر مایل به تهیه تجهیزات زیمنس هستید؛ اما آشنایی چندانی با مراکز معتبر فروش این محصول ندارید، می توانید به شرکت تامین صنعت مراجعه کنید. تامین صنعت یک شرکت معتبر در حوزه تامین انواع تجهیزات برای صنایع مختلف است؛ که با ارائه مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان متخصص و باتجربه خود، شما را برای یک خرید عالی راهنمایی می کند. برای خرید تجهیزات فشار ضعیف زیمنس و اتوماسیون های صنعتی، کافیست تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در آدرس اینترنتی این شرکت، برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

 

اطلاعات تماس با مجموعه تامین صنعت

شعبه مرکزی: تهران – خیابان لاله زار جنوبی

شماره تماس: 021.36915449 - 021.36915448

شماره موبایل: 09124591050 – 09351900769

آدرس سایت https://www.taminsanaat.com

ارسال نظرات
وبگردی