کد خبر: ۴۱۳۸۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰

گوشی آنر X6b با تراشه هلیو G85 معرفی شد

این گوشی اقتصادی با حداکثر 6 گیگابایت رم، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شود.

به گزارش «نبض فناوری»دستگاه ارزان‌قیمت‌ جدید آنر از سری X هم‌اکنون به‌صورت آنلاین معرفی شده و طراحی رنگارنگ و مشخصات فنی ابتدایی آن اعلام شده است.

این گوشی آنر X6b نامگذاری شده و مجهز به یک نمایشگر 6.56 اینچی TFT LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. بعلاوه آنر ویژگی Magic Capsule را در دسترس کاربران قرار داده است. این ویژگی، کلیدهای وضعیت سیستم و برخی اپلیکیشن‌ها را در اطراف حفره قطره‌ای شکل گسترش می‌دهد.

ناچ قطره‌ای شکل روی نمایشگر نیز دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4 یا 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی گوشی قرار دارند؛ در حالی‌که دو حفره دیگر برای فلاش LED و یک استیکر مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 هستیم. باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ 35 واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر X6b در مدل‌های رنگی سبز (Forest Green)، بنفش (Starry Purple)، فیروزه‌ای (Ocean Cyan) و مشکی (Midnight Black) روانه بازار می‌شود.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است.

مشخصات کلیدی آنر X6b

 

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
وبگردی