کد خبر: ۴۱۳۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی شد

این گوشی تاشو صدفی‌شکل با نمایشگر خارجی 4 اینچی خود با سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 رقابت خواهد کرد.

به گزارش «نبض فناوری» آنر با عرضه سری مجیک V خود به یک برند معتبر در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو تبدیل شد. امروز این شرکت با معرفی اولین گوشی تاشو صدفی‌شکل خود موسوم به مجیک V فلیپ برگ جدیدی را در تاریخ رقم زد.

این گوشی یکی از چشمگیرترین دستگاه‌های تاشو صدفی‌شکل به‌شمار رفته و نمایشگر خارجی بزرگ 4 اینچی از نوع LTPO OLED مشخصه کلیدی آن قلمداد می‌شود. پنل خارجی دارای رزولوشن 1092×1200 پیکسل، چگالی پیکسلی 405ppi، نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی، حداکثر روشنایی 1600 نیتی و پشتیبانی از تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس بالا 2160 هرتزی است.

نمایشگر خارجی با تقسیم‌بندی محتوا نظیر اپلیکیشن‌ها به حالت 16:9 امکان مقیاس‌بندی بهتر را فراهم نموده و از طول قطر بزرگ خود به شکلی هوشمندانه استفاده می‌کند. همچنین این نمایشگر از قابلیت تقسیم‌بندی افقی برای تماشای فیلم‌ها همراه با یک کنترل پنل در نیمه پایینی پشتیبانی می‌کند.

بعلاوه کاربران به گزینه‌های متعدد برای نمایشگر همیشه روشن و قابلیت اجرای برنامه‌های فول اسکرین به‌طور مستقیم روی نمایشگر خارجی دسترسی خواهند داشت. همچنین آنر از ویژگی‌های هوشمندانه‌ای استفاده کرده که هنگام انتقال کاربر از نمایشگر خارجی به پنل اصلی، برنامه‌ها را به شکل خودکار گسترش می‌دهند.

 

نمایشگر اصلی آنر مجیک V فلیپ از یک پنل LTPO OLED با اندازه 6.8 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت ابعاد 21:9 و نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتزی استفاده می‌کند. همچنین این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 3000 نیتی و گواهینامه دالبی ویژن بوده و از قابلیت پوشش‌دهی 92 درصدی فضای رنگی BT.2020 برخوردار است.

آنر مجیک V فلیپ به‌صورت کاملا صاف تا می‌شود و ضخامت آن در حالات باز و بسته به‌ترتیب برابر با 7.5 و 14.89 میلی‌متر است. این دستگاه از مکانیسم لولای اختصاصی توسعه‌یافته توسط آنر با اجزای فولادی سبک‌وزن و فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است.

مدل پایه این گوشی تاشو با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. همچنین آنر به نوعی موفق شده تا یک محفظه بخار صفحه‌ای مبتنی بر خنک‌کننده مایع با ضخامت بسیار پایین 0.25 میلی‌متری و منطقه پوشش‌دهی حرارتی 2300 میلی‌متری را مورد استفاده قرار دهد.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز آنر مجیک V فلیپ مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی IMX906 سونی، گشودگی دیافراگم f/1.9 و قابلیت OIS است. ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی به‌عنوان یک لنز ماکرو نیز نقش‌آفرینی می‌کند. دوربین جلویی 50 مگاپیکسلی نیز از سنسور IMX816 بهره گرفته و دارای قابلیت فوکوس خودکار است.

به لحاظ نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 هستیم. بعلاوه باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک V فلیپ در مدل‌های رنگی مشکی (Iris Black)، سفید (Camellia White) و صورتی (Champagne Pink) به بازار عرضه می‌شود. نسخه لیمیتد گوشی با نام Jimmy Choo نیز دارای رنگ‌آمیزی سبز و تزئینات کریستالی است.

مدل پایه گوشی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 4999 یوان (معادل 690 دلار/ 640 یورو) قیمت‌گذاری شده است. پیشرفته‌ترین مدل نیز با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 5999 یوان (معادل 827 دلار/ 768 یورو) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

عرضه جهانی گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ هنوز از جانب کمپانی مورد تائید قرار نگرفته است.

منبع: آی تی رسان

ارسال نظرات
وبگردی