کد خبر: ۴۱۴۷۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۰

تصاویر جدید سامسونگ گلکسی بادز 3 نشان‌دهنده طراحی متمایز آن هستند

این تصاویر، فرضیه استفاده از طراحی جدید ساقه‌دار در ایربادهای آینده سامسونگ را مورد تائید قرار می‌دهند.

به گزارش«نبض فناوری»بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد در اوایل ماه جولای از ایربادهای جدید سری گلکسی بادز 3 در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، سری گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ اولترا رونمایی خواهد کرد.

امروز یک شرکت تولیدکننده کیس، طراحی گلکسی بادز 3 و کیس شارژ مخصوص آن‌را فاش نموده است. تصاویر منتشر شده، شایعات درباره استفاده از طراحی ساقه‌دار را مورد تائید قرار می‌دهند.

اگرچه ایربادهای ساقه‌دار عموما طراحی ایرپادهای اپل را در ذهن تداعی می‌کنند (ایرپادهای نسل اول اپل برای نخستین بار از طراحی ساقه‌دار استفاده کردند)؛ اما ایربادهای گلکسی بادز 3 نمایش داده شده در تصاویر زیر به اندازه کافی متفاوت به‌نظر می‌رسند.

ساقه به‌کارگیری شده در گلکسی بادز 3 از طراحی بسیار زاویه‌دارتری نسبت به محصولات اپل برخوردار است. البته رنگ‌آمیزی نقره‌ای/ خاکستری نیز به تمایز بهتر این دو محصول از یکدیگر کمک می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی بادز 3 دارای قابلیت حذف نویز فعال بوده و سامسونگ به احتمال فراوان در کنار این مدل از گلکسی بادز 3 پرو نیز رونمایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که مدل‌های معمولی و پرو گلکسی بادز 3 از چه جنبه‌هایی با یکدیگر تفاوت خواهند داشت؛ اما می‌توان حدس زد که مدل‌های پرو دارای کیفیت صدا بهتری بوده و مدل‌های معمولی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه‌تری به بازار عرضه شوند.

منبع: آی تی رسان 

ارسال نظرات
وبگردی