کد خبر: ۴۱۴۹۶
|
۰۳ تير ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۰

تیک‌تاک این‌بار با «وی» از اینستاگرام کپی‌برداری می‌کند

تیک‌تاک صراحتاً گفته است که Whee را به عنوان اپی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها تنها با نزدیک‌ترین دوستان شما طراحی کرده است.

آنگونه که وبسایت Android Police و آرتم روساکوفسکی، بنیانگذار APKMirror، مشاهده کرده‌اند، تیک‌تاک اخیراً یک اپ جدید اشتراک‌گذاری عکس شبیه به اینستاگرام به نام Whee را عرضه کرده است.
 
به گزارش «نبض فناوری» به نقل از ورج، تیک‌تاک صراحتاً گفته است که Whee را به عنوان اپی برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها تنها با نزدیک‌ترین دوستان شما طراحی کرده است. در گوگل‌پلی برای وی این توضیحات ذکر شده است: «عکس‌های واقعی را که فقط دوستانتان می‌توانند ببینند، ثبت کنید و به اشتراک بگذارید، تا معتبرترین شکل از خودتان را ارائه کنید. Whee بهترین مکان برای دوستان صمیمی است تا لحظات زندگی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند».
 
اسکرین‌شات‌های منتشرشده از این اپ نشان می‌دهند که دارای ویژگی‌هایی مانند منظره‌یاب عکس، لیستی از دوستانی که می‌خواهید برای آنها پیام ارسال کنید، و یک فید، و همچنین توضیحاتی در زیر عکس‌هایی است که نحوه مرتبط شدن با دوستان به کمک این ویژگی‌ها را شرح می‌دهند.

به نظر می‌رسد که تیک‌تاک هنوز در حال تست کردن این اپ جدید است چرا که در گزارش Android Police آمده است که در حال حاضر نسخه اندرویدی آن در «بیش از دوازده کشور» در دسترس است، اما آمریکا در میان این کشورها نیست. همچنین نسخه iOS هنوز برای آن عرضه نشده است.
 
این اولین باری نیست که تیک‌تاک اپی عرضه می‌کند که به نظر می‌رسد از اینستاگرام الهام گرفته است: در ماه آوریل نیز این شرکت یک اپ اشتراک‌گذاری تصویر به نام TikTok Notes را منتشر کرد.

/ایتنا

ارسال نظرات
وبگردی