کد خبر: ۴۱۵۵۷
|
۰۹ تير ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۵

برنامه شرکت معتمد هوشمند تکسا برای حضور در الکامپ ١۴٠٣

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از شنبه نهم تا سه‌شنبه ۱۲ تیرماه در حال برگزاری است و شرکت معتمد هوشمند تکسا با رونمایی از محصول جدید خود در الکامپ ١۴٠٣ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش نبض فناوری به نقل از روابط عمومی تکسا، این شرکت با هدف معرفی خدمات و رونمایی از راهکارها و محصولات جدید خود در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد و میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

همچنین، شرکت تکسا، روز یکشنبه، دهم تیرماه با حضور بازدیدکنندگان، متخصصان و اصحاب رسانه از محصول جدید خود رونمایی می‌کند. دستگاه پوز ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان ویژه اصناف محصول جدیدی است که تکسا با خود به الکامپ ۲۷ام آورده که روز آینده رونمایی می‌شود.

شرکت معتمد هوشمند تکسا در تیرماه ۱۴۰۲ با هدف ایجاد بستری نوین برای ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مؤدیان تاسیس شد. این شرکت با سهامداری شرکت های توسعه فن‌افزار توسن، توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) و تراکنش همراه ایمن با دریافت مجوز نوع اول معتمد مالیاتی از سازمان امور مالیاتی به عنوان بازوی مورد اعتماد این سازمان برای ارائه خدماتی ارسال صورتحساب به سامانه مؤدیان، پا به عرصه اقتصادی کشور گذاشت.

شرکت تکسا از تمامی متخصصان، بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا ضمن حضور در الکامپ بیست‌وهفتم از غرفه این شرکت واقع در سالن میلادB نمایشگاه بین‌المللی، بازدید کنند. 

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگين، رشد درآمد ۱۰۳ درصدی شرکت توسن از عملکرد خرداد
وبگردی