کد خبر: ۴۱۵۷۸
|
۱۱ تير ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۰

قابلیت تصویر در تصویر برای ویدئوهای کوتاه به یوتیوب پریمیوم اضافه شد

اکنون وقتی کاربران روی یک ویدیو دو بار ضربه می‌زنند، به قسمت‌هایی که یوتیوب بر اساس ترکیبی از هوش مصنوعی و داده‌های بیننده که به عنوان بخش‌های جالب‌تر آن تشخیص داده شده است انتقال داده می‌شوند.

یوتیوب اخیراً مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را برای مشترکین پریمیوم ارائه کرده است، از جمله راهی سریع برای رد کردن بخش‌های خسته‌کننده‌تر یک ویدیو.
 
 به گزارش «نبض فناوری» به نقل از انگجت، اکنون وقتی کاربران روی یک ویدیو دو بار ضربه می‌زنند، به قسمت‌هایی که یوتیوب بر اساس ترکیبی از هوش مصنوعی و داده‌های بیننده که به عنوان بخش‌های جالب‌تر آن تشخیص داده شده است انتقال داده می‌شوند.
 
این قابلیت اکنون در ایالات‌متحده برای کاربران اندروید فعال شده است، اگرچه در هفته‌های آینده برای کاربران iOS نیز عرضه می‌شود. در اندروید، مشترکین پریمیوم هم‌اکنون می‌توانند هنگام چک کردن ایمیل‌های خود، مرور شبکه‌های اجتماعی یا انجام کارهایی در سایر اپ‌ها، با قابلیت جدید تصویر در تصویر، ویدئوهای کوتاه (Shorts) را تماشا کنند.
 
کاربرانی که پول پرداخت می‌کنند به تازه‌ترین قابلیت‌های آزمایشی این وب‌سایت میزبانی ویدیو نیز دسترسی خواهند داشت. یکی از جدیدترین قابلیت‌های آزمایشی یوتیوب، دانلود هوشمند برای Shorts است که به‌طور خودکار ویدیوهای کوتاه این سرویس را در دستگاه‌های کاربران ذخیره می‌کند و آنها می‌توانند به صورت آفلاین تماشا کنند.

علاوه بر این، کاربران اندروید اکنون به یک تجربه هوش مصنوعی مکالمه‌ای دسترسی پیدا کرده‌اند که می‌تواند به سؤالات آنها پاسخ دهد و محتوای مرتبط را بدون نیاز به توقف تماشای هر چیزی که روی صفحه نمایش آنها در حال پخش است پیشنهاد دهد. با این حال، در حال حاضر این قابلیت فقط به کاربران در ایالات‌متحده و فقط برای ویدیوهای انگلیسی که دکمه «Ask» را نمایش دهند محدود شده است. و نهایتاٌ اینکه، مشترکین پریمیوم می‌توانند به صفحه تماشای بازطراحی‌شده یوتیوب برای وب دسترسی پیدا کنند که ظاهراً یافتن محتوای مرتبط را آسان‌تر می‌کند.
 
یوتیوب پریمیوم تبلیغات را از ویدیوها حذف می‌کند و به مشترکین امکان می‌دهد به تماشای آفلاین، Music Premium و سایر قابلیت‌ها دسترسی داشته باشند. در ماه فوریه، این پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی متعلق به گوگل گزارش داد که به 100 میلیون مشترک برای هر دو سرویس Premium و Music رسیده است، اما تلاش می‌کند افراد بیشتری را به سمت پرداخت برای خدماتش سوق دهد. جدا از معرفی قابلیت‌های جدید، این شرکت همچنین در حال جنگ با مسدودکننده‌های تبلیغاتی است و اخیراً شروع به جلوگیری از دسترسی اپ‌های موبایلی مسدودکننده تبلیغات به ویدیوهایش کرده است.

برچسب ها: یوتیوب
ارسال نظرات
در آخرین گزارش درآمد «آسیاتک» در کدال، افزایش درآمد و فروش ۴۳ درصدی «آسیاتک» در ۶ ماهه ۱۴۰۳
وبگردی