کد خبر: ۴۱۶۲۲
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰

مشخصات باتری و سرعت شارژ گوشی شیائومی 15 پرو فاش شد

این گوشی پرچمدار احتمالا مجهز به باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 100 واتی به‌صورت سیمی و بی‌سیم خواهد بود.

به گزارش «نبض فناوری» پست جدیدی که توسط یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است؛ جزئیات مربوط به باتری و قابلیت‌های شارژ گوشی شیائومی 15 پرو را فاش می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها این گوشی پرچمدار مجهز به باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 100 واتی به‌صورت سیمی و بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. فرد افشاگر خاطرنشان کرده که در حال حاضر نمونه اولیه مهندسی شیائومی 15 پرو از فناوری شارژ 120 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند.

با این‌حال نگرانی‌ها در زمینه مدیریت حرارتی احتمالا موجب می‌شود تا فناوری شارژ مورد پشتیبانی در محصول نهایی تا این اندازه سریع نباشد. بعلاوه Digital Chat Station در توضیحاتی پیرامون ظرفیت باتری اعلام کرده که استفاده از باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی تصمیمی عمدی برای باریک‌تر و سبک‌تر نگه داشتن گوشی است.

اگرچه این ظرفیت در مقایسه با سایر رقبا احتمالا کمتر به‌نظر می‌رسد؛ اما به گفته فرد افشاگر، باتری گوشی از چگالی انرژی بالاتری برخوردار خواهد بود. به‌عنوان مثال بر اساس شایعات گوشی ریلمی GT 7 پرو مجهز به باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ اما طراحی باتری با چگالی انرژی بالاتر بایستی کارآیی بهتری را برای شیائومی 15 پرو رقم بزند.

به لطف جریان ثابت افشای اطلاعات طی ماه‌های گذشته اکنون اطلاعات بیش‌تری درباره شیائومی 15 پرو به‌دست آمده است. انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به یک نمایشگر 2K با طراحی کمی خمیده و حسگر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر جهت احراز هویت بیومتریکی خواهد بود.

سیستم دوربین شامل سه لنز نظیر سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و ماژول پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها دوربین اصلی مجهز به سنسور OmniVision OV50K با فناوری نوآورانه TheiaCel برای ارائه محدوده دینامیکی مناسب و عملکرد مطلوب در شرایط نوری ضعیف خواهد بود.

بعلاوه طراحی ماژول دوربین احتمالا تا حدی دستخوش تغییر خواهد شد؛ چرا که گفته شده واحد فلاش در خارج از محوطه ماژول دوربین مستقر خواهد شد. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام تامین خواهد شد. گفته شده که هزینه بالا فرآیند تولید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالا موجب می‌شود تا گوشی‌های هوشمند مجهز به این نیمه‌هادی از قیمت‌گذاری گران‌تری برخوردار باشند.

در رابطه با قیمت‌گذاری گوشی شیائومی 15 پرو هنوز هیچ گزارش خاصی منتشر نشده است. با این‌حال در صورت صحت شایعات انتظار می‌رود که این گوشی با قیمت‌گذاری گران‌تر از مدل نسل قبلی خود روانه بازار شود.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
وبگردی