کد خبر: ۴۱۶۷۸
|
۱۹ تير ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۰

ناسا به طراحی مایوهای جدید برای شناگران المپیکی کمک می‌کند

شناگران حرفه‌ای قرار است در مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴ از یک طرح جدید مایو که با حمایت ناسا طراحی شده استفاده کنند. این طراحی می‌تواند به آنها در کسب مدال طلا در این مسابقات کمک کند.

به گزارش نبض فناوری، مایوهای جدید شناگران المپیکی بسیار پیشرفته و ضد آب بوده و به دلیل داشتن پشتیبانی بی‌نظیر می‌تواند باعث تقویت عملکرد شناگران شود. شناگرانی که قرار است تا چند روز دیگر در مسابقات المپیک پاریس رقابت خود را برای کسب مدال طلا آغاز کنند می‌توانند از لباس‌های شنای پیشرفته استفاده کرده و عملکرد خود را در این زمینه بهبود ببخشند.

این مایوهای منحصر به فرد با پشتیبانی از فناوری‌های جدید از نوع ضد آب محسوب می‌شوند. برخی از ورزشکاران برتر اشتیاق خود را برای دریافت این محصول ابراز کرده و معتقدند این نوع مایو می‌تواند به شکل قابل توجهی عمل برای عملکرد آنها مفید باشد.

جدیدترین نسخه مایو توسط برند اسپیدو ارائه شده که در صورت استفاده توسط ورزشکاران باعث ایجاد احساس بی‌وزنی خواهد شد. قرار است برخی از شناگران برجسته که امید کسب مدال طلا در مسابقات المپیک پاریس را دارند از این لباس شنا استفاده کنند. یکی از ورزشکاران پیش از استفاده از این مایو اعلام کرد مطمئناً این لباس جدید می‌تواند به شکل قابل توجه عملکرد او را بهبود ببخشد. برخی از شناگران معتقدند این مایو سریع‌تر از انواع دیگر بوده و به دلیل ضد آب بودن به آب اجازه خواهد داد تا به راحتی روی پارچه مایو سر بخورد.

فناوری پوششی استفاده در این مایو همان فناوری به کار گرفته شده برای محافظت از ماهواره‌ها است. این لباس شنای جدید بدون درز تولید شده و برخی از آیتم‌های آن توسط ناسا و با هدف پشتیبانی کافی از عضلات طراحی شده است. پوشیدن لباس مایوی مناسب به شناگران کمک می‌کند تا بتوانند ساده‌تر در آب حرکت کرده و همچنین آب با مقاومت کمتری در برابر شناگران عمل خواهد کرد.

منبع/تکنا 

برچسب ها: ناسا شناگر المپیک
ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی