کد خبر: ۴۱۷۲۷
|
۲۲ تير ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰

آپدیت One UI 6.1 برای گوشی سامسونگ گلکسی A05 منتشر شد

این به‌روزرسانی بر پایه اندروید 14 عرضه شده و هم‌اکنون در کشورهای هندوستان، تایلند و منطقه آمریکای لاتین قابل دسترس است.

به گزارش «نبض فناوری»چند روز قبل شرکت سامسونگ آپدیت‌ One UI 6.1 را برای گوشی گلکسی A05 منتشر کرد و اکنون این به‌روزرسانی در کشورهای هندوستان، آمریکای لاتین و تایلند قابل دسترس است. این گوشی هوشمند در سال 2023 با رابط کاربری One UI 5.1 Core مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 عرضه شد و چند ماه قبل نیز آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کرد.

به‌روزرسانی جدید گلکسی A05 در کشورهای هندوستان، برزیل، پاناما و تایلند منتشر شده است. این به‌روزرسانی در کشورهای هندوستان و تایلند از فریم‌ور با شماره ورژن A055FXXU4CXF2 و در کشورهای برزیل و پاناما از فریم‌ور با شماره ورژن A055MUBU4CXF7 استفاده می‌کند.

این آپدیت‌ اگرچه از حجم نسبتا بالایی برخوردار است؛ اما جدیدترین پچ امنیتی اندروید را در خود جای نداده است. کاربران برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند.

به‌روزرسانی جدید امکان افزودن قاب‌ها و افکت‌های جدید به تصاویر پس‌زمینه را فراهم می‌کند. ویجت‌های جدید با اندازه کوچک برای تعدادی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض سامسونگ به لاک اسکرین اضافه شده است.

امکان استفاده از شکلک‌ها، تصاویر یا ویدیوهای AR برای آلارم‌ها، به‌کارگیری رنگ‌ها و پس‌زمینه‌های مختلف برای هشدارهای فول اسکرین، استفاده از حداکثر دو برچسب برای هر روز در برنامه تقویم، ویژگی جدید Quick Share (که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها از طریق وای‌فای و بدون اتصال فعال اینترنت را فراهم می‌کند)، اپلیکیشن جدید Samsung Find با قابلیت ردیابی دستگاه‌های مفقود شده یا به سرقت رفته، به‌روزرسانی برنامه‌های Samsung Health و Samsung Internet، ویجت‌های بهبودیافته اپلیکیشن Weather، گزینه‌های حفاظت از سلامت باتری و امکان جستجو بهتر در اپلیکیشن گالری از جمله قابلیت‌های اضافه شده به آپدیت‌ One UI 6.1 محسوب می‌شوند.

منبع:آی تی رسان

ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی