کد خبر: ۴۱۷۷۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۰

هواوی به زودی متفاوت‌ترین گوشی تاشو جهان را عرضه می‌کند

هواوی در حال توسعه اولین گوشی تاشو جهان با ۲ لولا است که می‌تواند با قابلیت سه بار تا شدن تجربه کاربری متفاوتی را ارائه کند. این شرکت قرار است با به چالش کشیدن بازار گوشی‌های تاشو، به زودی متفاوت‌ترین گوشی تاشو جهان را عرضه کند.

به گزارش نبض فناوری به نقل از تکنا؛ هواوی قصد دارد تا دو ماه دیگر بازار گوشی‌های تاشو را به چالش کشیده و اولین گوشی تاشو با قابلیت 2 بار تاشو را عرضه کند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اطلاعات مربوط به این گوشی‌ها صحت داشته و احتمالاً تا دو ماه آینده شاهد عرضه دستگاه‌ خواهیم بود.

طبق گزارش Fixed Focus Digital منابع مربوط به صنعت فناوری در شبکه اجتماعی ویوو خبر از عرضه این محصول تا دو ماه دیگر دادند. همچنین به نظر می‌رسد قیمت این گوشی تاشو با توجه به فناوری به کار رفته در آن بالا بوده و قرار است با تعداد محدودی عرضه شود. بنابراین عرضه گوشی تاشو هواوی با ۲ لولا را می‌توان به جای تمرکز روی تسلط بر بازار به نوعی یک عرضه نمایشی در نظر گرفت.

طبق اعلام منبع مورد نظر این گوشی ممکن است در آینده جایگزین آیپد یا گوشی‌های تاشو فعلی شود. البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات گوشی هواوی منتشر نشده است. اما گزارش‌های قبلی در این مورد نشان می‌داد اندازه گوشی احتمالاً ۱۰ اینچ بوده و از یک سیستم لولای دوگانه منحصر به فرد استفاده شده است. بدین ترتیب گوشی مورد نظر سه بخش متفاوت و جداگانه از نمایشگر خواهد داشت که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نکته مهمی که پیش از این در مورد این گوشی در شایعات به آن اشاره شده بود کاهش چین و چروک در محل لولای دستگاه بود. یکی از مشکلات اصلی گوشی‌های تاشو وجود چین و چروک در محل لولا است. علاوه بر آن در گوشی هواوی از فناوری‌های جدید و پیشرو نیز استفاده شده است.

برچسب ها: هواوی گوشی تاشو
ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی