کد خبر: ۴۱۷۷۸
|
۲۸ تير ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۰

رونمایی از گزینه‌های احتمالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم

طی روز‌های اخیر گزارش‌های متعددی در خصوص گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت ICT در رسانه‌ها مطرح شده است. با توجه به پیچیدگی‌های این وزارتخانه بعد از دوران عیسی زارع پور نگاه‌ها به سوی این است که چه کسی را سکان‌دار این حوزه مهم می‌کند.‌

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری»، به دنبال تشکیل کارگروه ۲۰ نفره فعالان بخش‌های مختلف حوزه فناوری اطلاعات جهت انتخاب پنج کاندیدای وزارت و معرفی آن‌ها به شورای راهبردی دوره انتقال دولت چهاردهم، طی روز‌های اخیر گزارش‌های متعددی در خصوص گزینه‌های احتمالی تصدی وزارت ICT مطرح شده است. اسامی مطرح شده به عنوان گزینه‌های اصلی این وزارتخانه را می‌توان در دو طیف نامزد‌های جوان و تحول گرا و نامزد‌های پیشکسوت و سیاسی دسته بندی نمود.

بر این اساس افرادی نظیر ستار هاشمی، محمد فرجود، حسین اسلامی، بهزاد اقبالخواه و حمید فتاحی از گزینه‌های جوان و تحولگرا و همچنین رضا باقری اصل، مرتضی براری، نصرالله جهانگرد، رسول سرائیان و حمیده زرآبادی به عنوان نامزد‌های پیشکسوت و سیاسی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های تصدی این وزارتخانه مطرح شده است.

گفتنی است ریاست کارگروه تعیین وزاری پیشنهادی این وزارتخانه با نصرالله جهانگرد، یکی از مدیران معروف حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که در دولت یازدهم و در دوران وزارت ارتباطات محمود واعظی، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات کشور بود.

ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی