تپسی با یک قرارداد ۲۰۵ میلیارد تومانی اسپانسر یک برنامه تلویزیونی میشود
به گزارش نبض فناوری، براساس دادههای منتشرشده در سایت کدال، شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس با نام تجاری تپسی، در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۲ با موسسه غیرتجاری نیک مهراندیشان دیار یک قرارداد ۲۰۴.۷ میلیارد تومانی امضا کرده است. قراردادی که براساس دادههای منتشرشده در کدال مربوط به تبلیغات در یک برنامه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتیست.
براساس این قرارداد ۲۰۵ میلیاردی، تپسی اسپانسری این مجموعه ۱۰۰ قسمتی را برعهده خواهد داشت. نحوه تسویه هم آنطور که در کدال آمده پرداخت ۷۰ میلیارد تومان به صورت پیشپرداخت طی پنج فقره چک، ۹۰ میلیون تومان پس از پخش هرقسمت از ۱۰۰ قسمت، ۲۸.۸ میلیارد تومان دوماه پس از پخش و ۱۵.۹ میلیاردتومان پس از ارائه مفاصا حساب بیمه است.
با این قرارداد ۲۰۵ میلیاردتومانی تپسی قصد دارد وارد حوزه تبلیغات تلویزیونی، آنهم به شیوه اسپانسری شود. بهمن ماه سال گذشته بود که گروه صنعتی گلرنگ با خرید ۷۰ درصد سهام تپسی، تبدیل به مالک اصلی این استارتاپ شد. پس از این اتفاق، زمزمههای زیادی مبنی بر ایجاد یک سوپراپ باعنوان تپسی که خدمات زیادی به کاربران ارائه میدهد، به گوش رسید. در متن این قرارداد نیز به این سوپراپ با زیرمجموعههای تپسیشاپ، تپسیفود، تپسیمات و… اشاره شده است.
درمتن این قرارداد به عنوان و جزئیات این برنامه تلویزیونی اشاره نشده است اما آنطور که در قرارداد آمده این برنامه باحضور عروسک محبوب جنابخان از شبکه نسیم پخش خواهد شد. به نظر میرسد باید منتظر حضور تپسی در یک تاکشو باشیم.
همچنین در متن این قراداد به یک بازی اشاره شده که در هرقسمت یک جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی دارد. این بازی به طو انحصاری در اپلیکیشنهای تپسی قابل اجرا خواهد بود. این اتفاقات نشان میدهد که تپسی به طور جدی قصد رقابت با اسنپ را دارد.