کد خبر: ۴۱۸۵۳
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۰

ایلان ماسک مایکروسافت را مسخره می‌کند

این اختلال به دلیل به‌روزرسانی اخیر سنسور فالکون CrowdStrike است که منجر به خرابی گسترده سیستم و خاموش شدن بسیاری از رایانه‌ها در اکثر کشورهای جهان شد.

 به گزارش «نبض فناوری» به نقل از ایتنا؛ ایلان ماسک، میلیاردر و کارآفرین آمریکایی، مایکروسافت را پس از یک قطع بزرگ جهانی که بخش‌های مختلف را تحت تأثیر قرار داد و خدمات میلیون‌ها کاربر را متوقف کرد، مورد انتقاد قرار داد. 

ماسک این غول فناوری را با یک شرکت جعلی به نام "MacroHard" مقایسه کرد و به طور ضمنی نشان داد که عملکرد مایکروسافت  بسیار ضعیف است.

این قطعی باعث توقف فرودگاه‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و ادارات دولتی در سراسر جهان شد.

در پاسخ به این بحران، ماسک در توییتی با عنوان "Macrohard >> Microsoft" که در این دوره سخت به غول فناوری تبدیل شد، به X اشاره کرد. 

ماسک برای تاکید بر انتقاد خود، تصویری از DogeDesigner را به اشتراک گذاشت و وضعیت را با شرح زیر به تمسخر گرفت: "همه چیز دیگر خراب است، این برنامه هنوز کار می‌کند"، به این نکته اشاره کرد که X در میان این همه هرج و مرج کار کرده است.

از آنجایی که جامعه جهانی فناوری همچنان تحت تأثیر اختلال است، اظهار نظر ماسک و قطعی‌های مداوم بر نقش حیاتی زیرساخت فناوری در عملیات روزانه و پتانسیل حسابرسی سطح بالا در هنگام بروز اختلال تأکید می‌کند.

عیب یابی

CrowdStrike این مشکل را در صفحه پشتیبانی خود تأیید کرد، سنسور فالکون را به‌عنوان منبع این مشکل شناسایی کرد، به‌روزرسانی را لغو کرد و برای رفع اختلال، اصلاحاتی صادر کرد.

ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی