کد خبر: ۴۱۸۵۴
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۵

اطلاعات سخت‌افزاری و تصاویر تبلت ردمی پد مدل SE 8.7 افشا شد

در حالی که شیائومی قصد دارد تبلت ردمی پد را هفته آینده معرفی کند، رندرها و برخی مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه پیش از رونمایی لو رفته است.

 به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا؛ شیائومی اخیراً از برنامه‌ریزی خود برای رونمایی از ردمی پد SE 8.7 در تاریخ ۲۹ ژوئیه خبر داده بود. این شرکت در اعلامیه خود بیان داشت قصد دارد در تاریخ ۸ مرداد از دستگاه جدید رونمایی کند. با این حال برخی از مشخصات این تبلت و تصاویر آن بیش از رونمایی رسمی افشا شده است.

اگرچه شیائومی برخی مشخصات تبلت ردمی پد SE 8.7 را در اعلامیه خود بیان کرده اما یک منبع آگاه در ایکس به نام Sudhanshu Ambhore  رندرها و مشخصات دستگاه ردمی پد SE 8.7 را به اشتراک گذاشت. این تصاویر می‌تواند طراحی این ردمی پد را نشان دهد. طبق این رندرها اطراف نمایشگر حاشیه‌های نسبتاً زیادی دیده می‌شود و همچنین اسپیکرها با یک جک ۳.۵ میلیمتری هندزفری و پورت USB در قسمت بالا و پایین دستگاه قرار دارند. به نظر می‌رسد فناوری دالبی اتموس نیز توسط بلندگوهای این دستگاه پشتیبانی می‌شوند. بنابراین انتظار می‌رود کیفیت خوبی در پخش محتوای صوتی به کاربران ارائه شود.

تبلت جدید شیائومی قرار است با صفحه نمایش ۸.۷ اینچی از نوع ال سی دی و با وضوح اچ دی عرضه شود. در قسمت پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با ماژول دایره‌ای قرار گرفته و در قسمت بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی حضور دارد. در این دستگاه از چیپست هلیو جی ۹۹ استفاده شده و همراه با آن ۴ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت نیز عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند فضای ذخیره سازی را از طریق پورت میکرو اس دی تا ۲ ترابایت افزایش دهند. این دستگاه به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۴ به بازار عرضه می‌شود و با یک باتری ۶۶۵۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند نظر کاربران را جلب کند.

برچسب ها: شیائومی ردمی
ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی