کد خبر: ۴۱۸۷۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۰

خبر جدید در مورد گلکسی رینگ؛ این حلقه هوشمند با گوشی‌های اندرویدی دیگر شرکت‌ها نیز هماهنگ می‌شود

به نظر می‌رسد سامسونگ با تغییر موضع قصد دارد قابلیت‌های گلکسی رینگ را با گوشی‌های اندرویدی دیگر شرکت‌ها نیز هماهنگ کند. طبق اعلام این شرکت اکنون کاربران گوشی‌های هوشمند غیر سامسونگ نیز می‌توانند از قابلیت‌های گلکسی رینگ بهره‌مند شوند.

به گزارش نبض فناوری به نقل از تکنا؛ بیش از این سامسونگ در زمان معرفی گلکسی رینگ گفته بود این گجت تنها با گوشی‌های سامسونگ کار می‌کند. اما به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای اطلاعات مربوط به این گجت را در وب سایت رسمی خود به روز رسانی کرده و گفته است این گجت امکان هماهنگی با گوشی‌های اندرویدی غیر سامسونگ را داشته و با آنها نیز سازگار خواهد بود. پس از آن یک یوتیوبر نشان داد که این حلقه هوشمند می‌تواند با دستگاه‌های غیر گلکسی نیز سازگار شود.

طبق پستی که توسط M Brandon Lee در ایکس منتشر شده حلقه هوشمند سامسونگ با گوشی‌های اندرویدی غیر ساخت این شرکت نیز قابل استفاده است. البته گجت‌های سامسونگ اغلب می‌توانند به گوشی‌های دیگر شرکت‌ها نیز متصل شوند. اما در این بین برخی از قابلیت‌ها منحصراً در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی کار می‌کنند. به نظر می‌رسد گلکسی رینگ کاربران را مجبور می‌کند که در صورت استفاده از گوشی‌های غیر گلکسی برنامه‌هایی نظیر Galaxy Wearable ،Samsung Health و SmartThings را برای راه‌اندازی دستگاه روی گوشی‌های خود نصب کنند.

وب سایت سامسونگ نیز در توضیحات رسمی خود که اخیراً آنها را به روز رسانی کرده می‌گوید گلکسی رینگ اکنون امکان پشتیبانی از تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۱ یا بالاتر همراه با حداقل 1.5 گیگابایت رم را خواهد داشت. این در حالی است که بیش از این اعلام شده بود حلقه هوشمند سامسونگ می‌تواند تنها با گوشی‌های گلکسی با اندروید ۱۱ یا بالاتر هماهنگ شود. البته همچنان کاربران در زمان استفاده از این حلقه هوشمند با گوشی‌های غیر گلکسی برخی از قابلیت‌های منحصر به فرد آن را از دست می‌دهند. به گفته کاربران برخی قابلیت‌ها از قبیل امتیاز انرژی، توصیه‌های سلامتی، ویژگی Find My Ring رد کردن آلارم و حرکات کنترل دوربین در گوشی‌های غیر گلکسی کار نمی‌کند.

ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی