کد خبر: ۴۱۸۸۲
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۰

آیفون 16؛ منتظر چه چیزهایی باشیم؟

هنوز چند ماه به معرفی آیفون 16 باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد شایعات درباره برنامه‌های اپل برای مدل‌های آیفون 17 در سال 2025 هیجان‌انگیزتر باشد.

 به گزارش «نبض فناوری» به نقل از ایتنا؛ هنوز چند ماه به معرفی آیفون 16 باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد شایعات درباره برنامه‌های اپل برای مدل‌های آیفون 17 در سال 2025 هیجان‌انگیزتر باشد.

در حالی که معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی ادغام شده با آیفون‌های جدید، دقیقا مانند زمانی که در سال 2007 اولین آیفون عرضه شد برای اپل بسیار مهم است، اما چرا باید تمام توجه‌‌ها به مدل‌های آینده 2025 معطوف شود؟!

 به نظر می‌رسد این شرکت بزرگ‌ترین تغییرات در طراحی و ویژگی‌ها را در مدل‌های آیفون 17 جمع‌آوری خواهد کرد.

نرخ تازه سازی صفحه نمایش بالاتر
در حالی که اپل امسال چیپ‌ست A18 را برای ویژگی‌های هوش مصنوعی برای تمام مدل‌های سری آیفون 16 ارائه می‌کند، این غول فناوری برخی از تغییرات بزرگ‌تر را برای سری آیفون 17 رزرو نگه داشته‌است!

 



گزارش ها حاکی از آن است که سری آیفون 17 بالاخره از فناوری صفحه نمایش ProMotion پشتیبانی می‌کند که نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را برای کل خط تولید فراهم می‌کند.

 اما این همه ماجرا نیست! همچنین انتظار داریم که به لطف فناوری LTPO که به صفحه نمایش (بسته به کاری که روی دستگاه انجام می‌دهید)، بین 1 هرتز و 120 هرتز جابجا شود، ویژگی نرخ نوسازی متغیر را در این مدل‌ها فعال کنیم.

دوربین تغییر می کند
تغییرات دیگر می‌تواند شامل دوربین‌ها باشد. انتظار می‌رود سنسور بزرگتر 48 مگاپیکسلی به بخشی استاندارد از مدل‌های آینده آیفون تبدیل شود.

همچنین انتظار می‌رود آیفون 17 باریک‌تر و ظریف‌تر و البته با بدنه آلومینیومی و صفحه‌نمایش با ابعاد 6.27 برای مدل استاندارد و 6.86 برای مدل Pro Max باشد.

 


 بسیاری امیدوارند که با آیفون‌های 2025 شاهد پیشرفت‌هایی در طراحی باشیم. اما از آنجایی که این نوع از به‌روزرسانی مدت‌هاست که به تعویق افتاده است، در نتیجه این تغییرات همیشه با افزایش قیمت مدل‌های معمولی آیفون 17 همراه خواهد بود و به اپل اجازه می‌دهد تا قیمت مدل‌های Pro را نیز بیش از پیش افزایش دهد.

برچسب ها: اپل آیفون 16
ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی