کد خبر: ۴۱۹۰۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰

جزئیات فعالیت اکانت‌ها در ایکس از طریق هوش مصنوعی بررسی می‌شود

هوش مصنوعی Grok متعلق به xAI از طریق More About This Account میتواند گزینه‌های مربوط به اکانت‌های کاربران را تشریح کرده و آنها را نمایش دهد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از  تکنا؛ ایلان ماسک پس از راه‌اندازی xAI  اعلام کرد این پلتفرم می‌تواند فضایی برای آزمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی در مدل Grok باشد. به گفته وی ایکس پیش از آنکه یک چت بات ساده باشد می‌تواند برای خلاصه سازی اخبار و ترندهای روز نیز به کار رود. اکنون قابلیت More About This Account می‌تواند با کمک هوش مصنوعی از طریق جملات کوتاه اکانت کاربران را تشریح کند. در صورتی که روی این دکمه کلیک کنید خلاصه‌ای از جزئیات اکانت از طریق هوش مصنوعی تولید خواهد شد. همچنین این مدل اطلاعات عمومی را در مورد حساب کاربری افراد ارائه خواهد کرد و ممکن است گاهی اوقات این اطلاعات اشتباه به نظر برسد.

هوش مصنوعی Grok در بعضی موارد دچار اشتباه سردرگمی خواهد شد. به عنوان مثال این هوش مصنوعی اکانت ایکس یکی از سردبیران سایت تک کرانچ را به عنوان حساب کاربری با محتوای طنز معرفی کرده است. البته هوش مصنوعی در مورد احتمال خطا در نسخه ۱.۵ خود در حساب‌های کاربری ایکس هشدار می‌دهد. در توضیحات این سرویس گفته شده Grok نسخه ۱.۵ به دلیل قرارگیری در مراحل اولیه توسعه ممکن است دچار اشتباه شود. بنابراین لطفاً خروجی‌های آن را پیش از مشاهده بررسی کنید.

البته در زمانی که این هوش مصنوعی به درستی کار می‌کند نیز جزئیات مفیدی غیر از بیوگرافی و اطلاعات کلی مربوط به اکانت‌ها چیز خاصی ارائه نخواهد کرد. با توجه به اینکه این مدل هوش مصنوعی به داده‌های ایکس دسترسی دارد به نظر می‌رسد می‌تواند در آینده بهبود پیدا کرده و اطلاعات بهتری را ارائه کند. احتمالا این هوش مصنوعی نیاز به بازنگری اساسی دارد.

ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی