کد خبر: ۴۱۹۰۵
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰

سامسونگ گلکسی S25 اولترا از باتری مشابه نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد

سامسونگ گلکسی S24

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از آی تی رسان؛امروز ظرفیت باتری گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد. این خبر برای افراد خوشبین که امیدوار به افزایش ظرفیت باتری پرچمدار آینده نسبت به گلکسی S24 اولترا بودند؛ احتمالا مأیوس‌کننده خواهد بود.

به گفته یک افشاگر پرکار با نام مستعار Ice Universe، سامسونگ گلکسی S25 اولترا دقیقا همانند گلکسی S24 اولترا از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت استفاده خواهد کرد. بعلاوه حتی حداکثر توان شارژ باتری نیز بدون تغییر باقی مانده و کماکان برابر با 45 وات خواهد بود.

بر اساس شایعات، طراحی گلکسی S25 اولترا‌ تا حد زیادی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. با این‌حال برخی مشخصه‌های داخلی کاملا بدون تغییر باقی خواهند ماند. برخی رقبای چینی سامسونگ به آرامی شروع به تجهیز پرچمداران خود با باتری‌های بزرگ‌تر کرده‌اند. برخی شایعات نشان می‌دهند که گوشی‌های پرچمدار آینده برندهای چینی که در اواخر سال 2024 و اوایل سال 2025 روانه بازار می‌شوند؛ پا را یک گام فراتر گذاشته و از باتری‌هایی با ظرفیت تقریبی 6000 میلی‌آمپرساعت بهره خواهند برد.

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، گلکسی S25 اولترا هنگام عرضه در ماه ژانویه سال آینده احتمالا به لحاظ باتری تا حدی ناامیدکننده خواهد بود. بعلاوه تراشه پرچمدار آینده کوالکام موسوم به اسنپدراگون 8 نسل 4 که در اکثر پرچمداران اندرویدی سال 2025 مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ احتمالا از مصرف انرژی بالایی برخوردار خواهد بود. بنابراین تصمیم شرکت‌های چینی برای استفاده از باتری‌های بزرگ‌تر در محصولات آینده خود نیز احتمالا پیامد مستقیم همین امر خواهد بود.

در صورت صحت شایعه اخیرا مطرح شده به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در ازای یک گام روبه جلو، دو گام به سمت عقب برداشته است. اگرچه گردتر شدن زوایای بدنه گلکسی S25 اولترا ریسک حمل آن در دست را کاهش می‌دهد؛ اما شارژدهی باتری نه‌چندان مطلوب این گوشی احتمالا موجب تضعیف جایگاه آن در برابر رقبای چینی خواهد شد.

برچسب ها: سامسونگ گلکسی S24
ارسال نظرات
با تخفیف‌های استثنایی آسیاتک؛ همیشه «کیفیت، تعیین‌کننده است!»
در نخستین روز از اجلاس اسکاپ صورت گرفت؛ پیگیری دیپلماسی فناوری در قزاقستان
وبگردی