کد خبر: ۴۱۹۲۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۸

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوشی‌های گوگل از جمله اضافه شدن شخص غایب به عکس لو رفت

در حالی که زمان اندکی تا رونمایی از سری پیکسل ۹ گوگل باقیمانده اطلاعات جدیدی از پرچمداران این شرکت فاش شده است. یکی از اطلاعات فاش شده به قابلیت‌های هوش مصنوعی در گوشی‌های جدید گوگل تعلق دارد.

به گزارش نبض فناوری به نقل از تکنا، گوگل قصد دارد در تاریخ ۱۳ آگوست یا ۲۳ مرداد ماه از سری پیکسل ۹ رونمایی کند. پیش از رونمایی برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی این گوشی از جمله قابلیت Add Me افشا شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند تصویر شخص غایب را به عکس‌های ثبت شده اضافه کنند.

طبق گزارشی که توسط  Android Headlines منتشر شده این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند افراد حاضر در عکس‌های مختلف را در یک تصویر ادغام کنند. بنابراین کاربران به راحتی می‌توانند دوستان غایب را در عکس مورد نظر حاضر کنند. برای این کار تنها کافی است عکسی از دوستان خود تهیه کرده و از خودتان در همان لوکیشن عکس دیگری تهیه کنید. سپس با کمک هوش مصنوعی جمینای می‌توان این دو عکس را ادغام کرده و یک عکس سه نفره تهیه کرد.

از دیگر قابلیت‌های پیکسل ۹ که پیش از رونمایی فاش شده می‌توان به پیکسل اسکرین شات اشاره کرد. این قابلیت ویژگی مشابه ریکال مایکروسافت دارد. کاربران با کمک این ویژگی می‌توانند اسکرین شات‌هایی که در گوشی خود ذخیره کرده‌اند را مورد جستجو قرار دهند. ویژگی دیگر هوش مصنوعی در گوگل پیکسل ۹ قابلیت مجیک ادیتور است که می‌توان با کمک درخواست‌های متنی پس زمینه عکس‌ها را به شکل دلخواه تغییر داد.

طبق ویدیوی تبلیغاتی که از این گوشی فاش شده احتمالاً از دو پیکسل ۹ پرو رونمایی خواهد شد. یکی از این دو گوشی ۶.۳ اینچ و دیگری ۶.۹ اینچ خواهد بود. هر دوی این گوشی‌ها شامل هوش مصنوعی جمینای هستند. این نخستین بار است که گوگل از دو مدل پرو در گوشی‌های خود رونمایی می‌کند.

ارسال نظرات
وبگردی