کد خبر: ۴۱۹۶۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰

«اپل اینتلیجنس» احتمالا در ماه اکتبر با iOS 18.1 عرضه خواهد شد

اپل در بیانیه خود اعلام کرده است که اپل اینتلیجنس به دستگاهی با پردازنده A17 Pro یا تراشه سری M نیاز دارد. به این ترتیب همه مدل‌های اخیر آیفون، به جز آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس، از آن محروم خواهند ماند.

به احتمال زیاد Apple Intelligence به موقع برای عرضه به همراه iOS 18 و iPadOS 18 در ماه سپتامبر آماده نشود، اما احتمالاٌ مدت اندکی بعد عرضه خواهد شد.
 
به گزارش «نبض فناوری» به نقل از انگجت، به گفته مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، اپل در حال برنامه‌ریزی برای معرفی اپل اینتلیجنس با iOS 18.1 و iPadOS 18.1 است که این شرکت انتظار دارد تا ماه اکتبر منتشر شوند.
 
گفته می‌شود که نسخه‌های بتای این نرم‌افزارها – مجهز به برخی از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی - برای بررسی توسط توسعه‌دهندگان همین هفته آماده می‌شوند.
 


اپل اینتلیجنس مجموعه کامل قابلیت‌های خود را در ابتدا ارائه نخواهد کرد. انتظار می‌رود برخی از این قابلیت‌ها، مانند سیری مجهز به هوش مصنوعی، اواخر سال جاری میلادی عرضه شوند. گورمن گزارش داده است که عرضه این به‌روزرسانی‌ها حتی ممکن است به سال آینده موکول شود. و البته هنگامی که اپل اینتلیجنس عرضه شود با همه گوشی‌هایی که می‌توانند iOS 18 را پشتیبانی کنند سازگار نخواهد بود.
 
اپل در بیانیه خود اعلام کرده است که اپل اینتلیجنس به دستگاهی با پردازنده A17 Pro یا تراشه سری M نیاز دارد. به این ترتیب همه مدل‌های اخیر آیفون، به جز آیفون 15 پرو و ​​15 پرو مکس، از آن محروم خواهند ماند.

/ایتنا

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی