کد خبر: ۴۲۰۲۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰

احتمالاً باید مدل‌های آیفون ۱۶ پرو را با ظرفیت باتری بیشتر خریداری کنید

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اپل قصد دارد آیفون ۱۶ پرو مکس را با ۱۰ درصد افزایش ظرفیت باتری ارائه کند. در این حالت آیفون ۱۶ پرومکس در زمان شارژ کامل می‌تواند بیش از ۳۰ ساعت شارژدهی داشته باشد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، شایعه‌ای که اخیراً در مورد ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو و مدل پرومکس منتشر شده نشان می‌دهند این دو مدل در مقایسه با مدل‌های نسل قبل دارای ظرفیت باتری بیشتری هستند. همچنین جزئیات جدیدی که از این دو دستگاه منتشر شده نشان می‌دهد دستگاه کوچک تر دارای بیشترین پیشرفت بوده و باتری آن ۱۰ درصد نسبت به نسل قبل بزرگتر شده است.

یک منبع آگاه به نام Instant Digital در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد اپل قصد دارد آیفون ۱۶ پرو را با ظرفیت باتری ۳۵۷۷ میلی آمپر ساعت عرضه کند. همچنین آیفون ۱۶ پرومکس نیز با باتری ۴۶۷۶ میلی آمپر ساعتی ساخته خواهد شد. به نظر می‌رسد ارقام گفته شده در مورد ظرفیت باتری‌های آیفون ۱۶ صحیح باشد. زیرا منبع دیگری نیز در گزارشی این مقدار را برای این دو گوشی محاسبه کرده بود. همچنین اپل آیفون‌های ۱۵ پرو و ۱۵ پرومکس را نیز با ظرفیت‌های ۳۲۷۴ و ۴۴۲۲ میلی آمپر ساعتی عرضه کرده بود.

در صورتی که اپل ظرفیت آیفون ۱۶ پرو را با بیش از ۹ درصد افزایش احتمالی عرضه کند احتمالاً بیشترین پیشرفت را در آیفون ایجاد خواهد کرد. اگرچه افزایش ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرومکس چندان فوق العاده نخواهد بود. اما نسبت به مدل قبلی ۵ درصد افزایش ظرفیت دارد. با توجه به بهبود بهره‌وری تراشه افزایش ظرفیت باتری باعث خواهد شد تا هر دو دستگاه تنها با یک بار شارژ بتوانند مدت بیشتری به نیاز کاربران پاسخ دهند.

همچنین در شایعات اخیر به شارژدهی باتری آیفون ۱۶ پرومکس برای ۳۰ ساعت اشاره شده است. انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو و پرومکس با افزایش تراکم انرژی و برای شارژدهی بهتر از فناوری باتری چند لایه استفاده خواهند کرد.

ارسال نظرات
وبگردی