کد خبر: ۴۲۱۰۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰

کاربران اشتراک پریمیوم پلاس در پلتفرم ایکس دیگر هیچ تبلیغی مشاهده نمی‌کنند

طبق بیانیه اخیر پلتفرم ایکس، تبلیغات در اشتراک پریمیوم پلاس به طور کامل حذف شده و کاربران این اشتراک دیگر تبلیغاتی در این بخش مشاهده نخواهند کرد.

به گزارش نبض فناوری به نقل از تکنا، پیش از این ایلان ماسک اعلام کرده بود قصد دارد ایکس را به یک پلتفرم کاملاً پولی تبدیل کند. یکی از مزایای اولیه مربوط به اشتراک پریمیوم پلاس بخش فالوینگ بدون تبلیغات و داشتن تایم لاین For you بوده است. اما پس از آن برخی کاربران اعلام کردند در بخش‌های دیگر شبکه اجتماعی ایکس در نسخه وب همچنان شاهد تبلیغات هستند.

طبق بیانیه‌ای که توسط ایکس منتشر شد اکنون اشتراک پرمیوم پلاس به روز رسانی شده و کاربران پولی دیگر تبلیغی در هیچ کجای این پلتفرم مشاهده نخواهند کرد. این اشتراک ماهانه ۲۰ دلار و سالانه ۲۰۰ دلار برای کاربران هزینه خواهد داشت. البته این ویژگی علاوه بر حذف کامل تبلیغات مزایای دیگری نیز برای کاربران خواهد داشت. به عنوان مثال کاربران می‌توانند اولویت بالاتر در بخش پاسخ‌ها داشته و پست‌هایی با حداکثر ۲۵ هزار کاراکتر منتشر کنند. همچنین آنها امکان نوشتن مقالات بلند به طور مستقیم، ویرایش پست‌ها تا یک ساعت پس از انتشار و همچنین دسترسی به هوش مصنوعی گراک را خواهند داشت.

تغییرات انجام گرفته در پلتفرم ایکس نشان می‌دهد این شرکت به دنبال یک مدل کسب و کار پایدارتر نسبت به مدل کنونی است تا بتواند بدون وابستگی به درآمدهای تبلیغاتی و با حذف کامل آنها ارزش بیشتری برای اشتراک پریمیوم پلاس ایجاد کند. بنابراین کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه بیشتر برای خرید این اشتراک ترغیب شوند. از طرفی کاهش درآمدهای تبلیغاتی ایکس باعث فشار بیشتر به سازندگان محتوا خواهد شد تا از طریق تولید و افزایش محتوای با کیفیت مخاطبان خود را برای خرید اشتراک این پلتفرم تشویق کنند.

برچسب ها: شبکه اجتماعی X
ارسال نظرات
وبگردی