کد خبر: ۴۲۳۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

نوبار در کرونا رکورد زد

ثبت ماهانه 2 هزار اثاث‌کشی در نوبار
روش‌های سنتی اثاث کشی و حمل بار با مشکلات بسیاری همراه هستند. یکی از آنها این است که برای یافتن نزدیک‌ترین اتوبار در محله باید وقت بسیاری را برای گشتن در محله بگذارید و این در حالی است که نوع آنلاین این مشکلات را ندارد و تنها زدن با یک دکمه می توانید نزدیکترین اتوبار به خودتان را پیدا کنید و رزرو کنید.
امیرحسین حسین پژوه، مشاور نوبار در گفت‌وگو با خبرنگار نبض فناوری با بیان اینکه وند کارهای مربوط به جابجایی وسایل از یک خانه به خانه‌ای دیگر دستخوش تغییر شده است، گفت: : با پا گذاشتن به دنیای فناوری و دیجیتالی شدن زندگی مردم، رویه رزرو اتوبار نیز دستخوش تغییر شده است. تمامی شرکت‌های حمل بار و اتوبارها در راستای همگام شدن با فناوری به راه‌اندازی اپلیکیش و داشتن سامانه ای برای اثاث‌کشی آنلاین روی آورده اند.

وی با اشاره به اینکه با پیشرفت روز به روز تکنولوژی روش‌های استفاده از خدمات به صورت آنلاین جای روش‌های سنتی را گرفته‌اند که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود، افزود: نوبار از تابستان 97 با هدف سهولت در دسترسی به اتوبارهای اثاث کشی فعالیت خود را آغاز کرد.

حسین پژوه با بیان اینکه ابتدا نوبار بدون مشتری و کاربر فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: در ماه‌های نخست تعداد راننده‌های نوبار به 10 نفر هم نمی‌رسید و شاید روزانه 5 سفارش حمل بار داشتیم، اما کم کم با تبلیغات مختلف سعی کردیم فعالیت‌ها را توسعه دهیم تا حدی که اکنون بیش از 100 راننده داریم که برای جابجایی شهروندان تهرانی و حومه خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا جابجایی هم متوقف شد، خاطر نشان کرد: در اسفند تا اوایل اردیبهشت فعالیت ما نیز همچون سایر کسب و کارهابه دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی مواجه شد اما از نیمه اردیبهشت با از سرگیری فعالیتها، با توجه به افزایش قیمت خانه و اجاره بها، بسیاری از افراد مجبور به جابجایی شدند و در تابستان امسال رکورد جابجایی در نوبار شکسته شد.

مشاور نوبار با بیان اینکه در سه ماه اخیر ماهانه حدود 2 هزار سفارش اثاث‌کشی در نوبار ثبت شد، تصریح کرد: ما برای ایجاد آرامش افراد در کنار کادر مجرب، کارگران تخصصی برای بسته بندی و جابجایی داریم تا افراد در صورت نیاز بدون دغدغه وسایل خود را جابجا کنند.

حسین پژوه با اشاره به هزینه جابجایی در نوبار گفت: یکی از مشکلاتی که برای جابجایی مطرح میشود، اختلاف هزینه ابتدایی و انتهایی کار است به طوری که در ابتدای کار هزینه ای به افراد گفته میشود اما در پایان مبلغی که تقاضا میشود بالاتر است. به همین دلیل ما در نوبار سعی کردیم با کسب اطلاعات وسایل کاربران، هزینه را طوری اعلام کنیم که کمترین تغییر را تا پایان کار داشته باشد و همین امر موجب رضایتمندی کاربران نوبار شده است.
ارسال نظرات
درباره عدم مسدودسازی برخی اکانت‌ها؛ دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 3 اردیبهشت 1403 کارمزد بیت‌کوین صعودی یا نزولی است؟
جایگزین باتری‌های لیتیوم یونی؛ باتری که در چند ثانیه شارژ می‌شود
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در اول اردیبهشت 1403 هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید
وبگردی