کد خبر: ۴۲۳۶۲
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰

سامسونگ به بزرگ‌ترین فروشنده تبلت در بازار هندوستان تبدیل شد

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از آی تی رسان، سامسونگ از مدت‌ها قبل به محبوب‌ترین برند در بازار تبلت هندوستان تبدیل شده و به‌طور معمول در میان برندهای مختلف بیش‌ترین تعداد تبلت را به فروش می‌رساند. با این‌حال در دوره سه ماهه گذشته، سامسونگ دستاورد بزرگ دیگری را به نام خود ثبت کرد.

موسسه IDC به تازگی گزارش تحلیلی خود درباره بازار تبلت هندوستان طی سه ماهه دوم سال 2024 را منتشر کرده است. به گفته این شرکت، سامسونگ در 3 ماهه دوم سال جاری میلادی 901 هزار تبلت را در بازار هندوستان به فروش رسانده است. بدین‌ترتیب برند کره‌ای با کسب سهم 48.7 درصدی از بازار به بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده تبلت در هندوستان تبدیل شد.

سامسونگ در 3 ماهه دوم سال 2023 موفق به فروش 300 هزار دستگاه تبلت در بازار هندوستان شد. بنابراین فروش برند کره‌ای در 3 ماهه دوم سال 2024 نسبت به دوره مشابه سال قبل 3 برابر شده یا رشد 200 درصدی را تجربه کرده است. این اعداد و ارقام نه تنها به لحاظ سهم بازار بلکه از نظر رشد سالیانه بسیار چشمگیر هستند.

شرکت‌های ایسر، اپل، لنوو و شیائومی به‌ترتیب در رتبه‌های دوم تا پنجم بزرگ‌ترین فروشندگان تبلت در بازار هندوستان طی 3 ماهه دوم سال 2024 تبدیل شدند. این شرکت‌ها به‌ترتیب سهم 23.6، 9.5، 6.9 و 4.7 درصدی از بازار را به خود اختصاص دادند. ایسر با رشد 1548.4 درصدی فروش خود در این زمینه رکورددار بود؛ در حالی‌که فروش تبلت‌های اپل در مقایسه با دوره مشابه سال قبل تنها رشد 12 درصدی را تجربه کرد.

سامسونگ در تدارک معرفی تبلت‌های پرچمدار سری گلکسی تب S10 است. این مجموعه شامل دو دستگاه مختلف با اسامی گلکسی تب S10 پلاس و گلکسی تب S10 اولترا خواهد بود. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این تبلت‌ها از مشخصات فنی قابل‌توجهی برخوردار خواهند بود. این موضوع نه تنها به رقابت بهتر تبلت‌های جدید گلکسی با آیپدهای اپل کمک می‌کند؛ بلکه در افزایش فروش تبلت‌های سامسونگ نیز موثر خواهد بود. جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ در زمینه فروش جهانی تبلت‌های خود به چه شکل عمل خواهد کرد.

برچسب ها: سامسونگ
ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی