کد خبر: ۴۲۳۹۷
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰

احتمال معرفی نسل جدید تبلت iPad mini اپل در اواخر سال جاری وجود دارد

شرکت اپل به تازگی شایعاتی مبنی بر معرفی نسل هفتم تبلت محبوب خود، iPad mini، در اواخر سال جاری منتشر کرده است. این در حالی است که نسل ششم این تبلت در سپتامبر 2021 رونمایی شد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، مارک گورمن از بلومبرگ، یکی از تحلیلگران شناخته شده صنعت فناوری، با اشاره به کاهش موجودی iPad mini در فروشگاه‌های اپل و محدودیت‌های داخلی این شرکت در تولید این محصول، به احتمال معرفی نسل جدید آن اشاره کرده است. همچنین، انتظار می‌رود iPad mini 7 با بهره‌گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی، تجربه کاربری را ارتقا دهد.

بر اساس اطلاعات موجود، iPad mini 7 طراحی کلی مشابه نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد و تغییرات عمده‌ای در ابعاد و وزن آن رخ نخواهد داد. با این حال، به منظور بهبود تجربه کاربری، برخی پیشرفت‌ها در این تبلت احتمالا از یک از یک کنترلر نمایشگر جدید برای رفع مشکل “اثر ژله‌ای” در هنگام اسکرول و بهبود پاسخگویی صفحه نمایش استفاده شده باشد.

همچنین حافظه رم از 4 گیگابایت به 8 گیگابایت برای بهبود عملکرد چند وظیفه‌ای ارتفاق خواهد یافت. انتظار می‌رود iPad mini 7 به یک تراشه قدرتمندتر مجهز شود که به احتمال زیاد از سری A خواهد بود و از قابلیت‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. اطلاعات منابع مختلف حاکی از آن هستند که اپل ممکن است iPad mini 7 را در یک رویداد ویژه در ماه سپتامبر یا اکتبر سال جاری معرفی کند.

با توجه به شواهد موجود، می‌توان انتظار داشت که اپل در آینده نزدیک نسل جدید iPad mini را با بهبودهای قابل توجه در عملکرد و تجربه کاربری معرفی کند. این تبلت کوچک و قدرتمند همچنان برای کاربران حرفه‌ای و افرادی که به دنبال یک دستگاه قابل حمل با عملکرد بالا هستند، یک گزینه جذاب خواهد بود.

برچسب ها: اپل آیپد
ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی