کد خبر: ۴۲۴۲۰
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۰

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای سری گلکسی S24 منتشر کرد

شرکت سامسونگ اخیراً به‌روزرسانی نرم‌افزاری One UI 6.1.1 را برای کاربران سری گلکسی S24 در کره جنوبی عرضه کرده است. این به‌روزرسانی که قرار است در تاریخ ۹ سپتامبر به کاربران اروپایی و آمریکایی نیز برسد، قابلیت‌های جدید و بهبودهایی را برای این سری پرچمدار به ارمغان می‌آورد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، این به‌روزرسانی ویژگی‌های نوینی مانند “اسکچ به تصویر” (تبدیل دست‌نوشته به تصویر)، “کامپوزر” (ابزاری برای تسهیل نگارش)، ترجمه تماس در برنامه‌های مختلف، ترجمه متن در تصاویر و حالت شنود در مترجم را به دستگاه‌ها اضافه می‌کند.  به‌روزرسانی مذکور، بهبودهایی را در عملکرد دوربین، به ویژه در حالت پرتره، به همراه دارد.  همچنین قرار است ویژگی‌هایی مانند تشخیص خودکار زبان در ضبط صدا و خلاصه‌سازی فایل‌های PDF، نشان از تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی در این به‌روزرسانی دارد. والپیپرهای محیطی این به‌روزرسانی بر اساس شرایط آب و هوایی و زمان، به صورت پویا تغییر می‌کنند.

در حال حاضر این به‌روزرسانی در حال حاضر برای کاربران کره‌ای در دسترس است. علاوه بر سری گلکسی S24، مدل‌های دیگری از جمله سری گلکسی S23، گلکسی S23 FE، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب S9 نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

به‌روزرسانی One UI 6.1.1، قابلیت‌ها و عملکرد کلی سری گلکسی S24 را ارتقا داده و تجربه کاربری بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با توجه به ویژگی‌های جدید و بهبودهای اعمال‌شده، انتظار می‌رود این به‌روزرسانی با استقبال کاربران روبرو شود. برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی