کد خبر: ۴۲۴۴۳
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۰

تغییرات صفحه اصلی گوگل درایو؛ یکپارچه‌سازی پیشنهادات فایل و پوشه

گوگل درایو در آستانه تغییری اساسی است که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد. در این به‌روزرسانی، نمایش پیشنهادات فایل و پوشه به صورت یکپارچه و منسجم درخواهد آمد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، در طراحی جدید، پیشنهادات پوشه در بالای صفحه و پیشنهادات فایل بلافاصله زیر آن قرار می‌گیرند. این تغییر، دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر کاربران به فایل‌ها و پوشه‌های موردنیاز را فراهم می‌کند. این به‌روزرسانی طی چند هفته آینده برای کاربران مختلف گوگل درایو، از جمله مشترکین Google Workspace، مشترکین Google Workspace Individual و دارندگان حساب‌های شخصی گوگل در دسترس قرار خواهد گرفت.

سال گذشته، گوگل درایو برای اولین بار شاهد بازطراحی صفحه اصلی خود بود. در آن به‌روزرسانی، پیشنهادات فایل و پوشه بر اساس فعالیت‌های کاربر، الگوهای اشتراک‌گذاری و رویدادهای تقویم شخصی‌سازی می‌شد و در دو تب جداگانه نمایش داده می‌شد. اما اکنون، گوگل تصمیم گرفته است تا این دو تب را ادغام کند و تجربه کاربری را روان‌تر سازد.

 در نمای اولیه، تا ۶ پوشه پیشنهادی نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی دکمه “نمایش بیشتر” می‌توان به ۱۲ پیشنهاد دسترسی پیدا کرد. بلافاصله زیر پیشنهادات پوشه، تا ۱۰ فایل پیشنهادی نمایش داده می‌شود که در نمای گسترده به ۳۰ پیشنهاد افزایش می‌یابد.کاربران می‌توانند در صورت تمایل، به نمای قبلی My Drive بازگردند. این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تلاش مستمر گوگل برای بهبود تجربه کاربری و ارائه ابزارهای قدرتمندتر برای مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها است. با یکپارچه‌سازی پیشنهادات فایل و پوشه، کاربران می‌توانند به سرعت و سهولت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

برچسب ها: گوگل درایو
ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی