کد خبر: ۴۲۴۵۴
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۰

اینستاگرام در حال ارائه ویژگی‌های جدیدی برای ویرایش عکس است

این ابزارهای جدید، سفارشی کردن عکس‌های شخصی و ایجاد محتوای تعاملی را بدون نیاز به ترک صفحه چت، برای کاربران آسان‌تر می‌کنند.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از ایتنا، اینستاگرام در اقدامی جدید برای بهبود تجربه کاربری، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را ارائه کرده است که امکان ویرایش عکس‌ها و ایجاد پوستر را مستقیماً از رابط پیام‌رسانی فراهم می‌کند.

این ابزارهای جدید، سفارشی کردن عکس‌های شخصی و ایجاد محتوای تعاملی را بدون نیاز به ترک صفحه چت، برای کاربران آسان‌تر می‌کنند.

این غول فناوری در حال کار بر روی برخی ویژگی‌های جدیدی است که به پیام‌های مستقیم اضافه می‌کند، در حالی که برخی از آنها نیز ممکن است چندان جدید نباشند.

دسترسی مستقیم به لیبل ساز
بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، کاربران اینستاگرام از این پس می‌توانند از طریق رابط پیام‌رسانی مستقیم به سازنده استیکر دسترسی داشته باشند و به آن‌ها اجازه می‌دهد از یک تصویر از آرشیو برای ایجاد استیکر واکنشی استفاده کنند.

 


کاربران اینستاگرام همچنین می‌توانند قبل از ارسال عکس برای مخاطبان، استیکر اضافه کنند یا روی آن نقاشی بکشند. تا کنون، کاربران فقط می‌توانستند این کار را با مراجعه به ارسال کننده استوری، ذخیره عکس در دستگاه خود و سپس ارسال پیام برای آن شخص انجام دهند.

یادداشتی برای تولد
اینستاگرام قابلیت دیگری را نیز معرفی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد در روز تولد خود یادداشت بسازند و مخاطبان نیز با کلیک بر روی این یادداشت، تصویری از یک کیک را با انیمیشنی از کنفتی‌های کاغذی روی صفحه نمایش می‌بینند.

متا همچنین چند ویژگی جدید، با نام‌های "پاییز" و "سابرینا کارپنتر" را اضافه کرد. چند روز پیش اینستاگرام ویژگی جدیدی را با اجازه دادن به کاربران برای گذاشتن کامنت در استوری‌ها با هدف افزایش تعامل، را عرضه کرد.

ماه گذشته، این پلتفرم رسانه های اجتماعی سرویسی آزمایشی را نیز عرضه کرد که اجازه می‌دهد آهنگی را به صفحه پروفایل کاربر اضافه کنید.

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی