کد خبر: ۴۲۴۵۵
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۰

شیائومی تلویزیون ردمی مکس ۸۵ اینچی را با قیمتی باورنکردنی معرفی کرد

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از آی تی رسان، شرکت شیائومی، غول فناوری چینی، به‌تازگی از مدل ۸۵ اینچی تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ رونمایی کرده است. این تلویزیون غول‌پیکر با مشخصات فنی قدرتمند و قیمتی بسیار رقابتی، به‌سرعت به یکی از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل خواهد شد.

مشخصات فنی چشمگیر
تلویزیون ردمی مکس ۸۵ اینچی از یک پنل با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و روان نمایش می‌دهد. فناوری MEMC نیز به بهبود کیفیت تصویر و کاهش تاری حرکت در صحنه‌های سریع کمک می‌کند. علاوه بر این، صفحه‌نمایش این تلویزیون به‌صورت کارخانه‌ای کالیبره شده است تا رنگ‌ها را با دقت و واقع‌گرایی بسیار بالایی نمایش دهد.

علاوه بر این یک پردازنده 4 هسته‌‌ای با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وظیفه اجرای تسک‌ها را بر عهده خواهند داشت که برای یک تلویزیون کاملا کافی به نظر می‌رسد. همچنین تلویزیون جدید شیائومی از دو اسپیکر استریو ۱۰ واتی بهره می‌برد و صدای فراگیری خواهد داشت.

ویژگی‌های هوشمند و رابط کاربری پیشرفته
تلویزیون ردمی مکس ۲۰۲۵ به سیستم‌عامل اختصاصی شیائومی HyperOS مجهز شده است که امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های آنلاین را فراهم می‌کند. دستیار صوتی Xiao Ai نیز در این تلویزیون تعبیه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از فرمان‌های صوتی، تلویزیون را کنترل کرده و به جستجوی محتوا بپردازند.

طراحی زیبا و امکانات متعدد
طراحی شیک و مدرن، حاشیه‌های باریک با نسبت نمایشگر به بدنه بیش از 98 درصد و بدنه‌ فلزی از جمله ویژگی‌های ظاهری این تلویزیون است. همچنین، ردمی مکس ۸۵ اینچی به پورت‌های متنوعی مانند 3 HDMI ،USB و اترنت مجهز شده است تا کاربران بتوانند انواع دستگاه‌های خارجی را به آن متصل کنند.

قیمت رقابتی
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون، قیمت بسیار رقابتی آن است. شیائومی توانسته است این تلویزیون غول‌پیکر را با قیمتی کمتر از ۷۰۰ دلار به بازار عرضه کند که باعث شده است تا این محصول برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

تلویزیون ردمی مکس ۸۵ اینچی ۲۰۲۵ با ترکیب مشخصات فنی قدرتمند، طراحی زیبا و قیمت مناسب، یک گزینه بسیار جذاب برای افرادی است که به دنبال یک تلویزیون بزرگ با کیفیت بالا هستند. این تلویزیون می‌تواند نیازهای کاربران را در زمینه تماشای فیلم، سریال و بازی‌های ویدیویی به‌طور کامل برآورده کند.

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی