کد خبر: ۴۲۴۵۹
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۰

ابعاد دقیق گوشی هوشمند Samsung Galaxy S25 Ultra افشا شد

اخیراً اطلاعات دقیقی در خصوص ابعاد گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ، Galaxy S25 Ultra، منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، گوشی مذکور دارای ابعادی به اندازه 162.8 × 77.6 × 8.2 میلی‌متر خواهد بود. این ابعاد، Galaxy S25 Ultra را به باریک‌ترین گوشی هوشمند سری Ultra سامسونگ از زمان عرضه Galaxy Note 20 Ultra تبدیل می‌کند.لازم به ذکر است که ابعاد ذکر شده اندکی کمتر از برآوردهای اولیه است که پیشتر توسط منابع آگاه منتشر شده بود.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S25 سامسونگ قرار است در ماه ژانویه سال آینده میلادی رونمایی شوند؛ با این حال، در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اخبار و شایعات متعددی در خصوص این سری از محصولات بوده‌ایم. یکی از این شایعات به طراحی باریک‌تر Galaxy S25 Ultra اشاره داشت که اکنون با افشای ابعاد دقیق آن، صحت این ادعا تأیید شده است.

Ice Universe، یکی از منابع معتبر در حوزه اخبار فناوری، در توییتی ابعاد دقیق Galaxy S25 Ultra را منتشر کرده و ادعای خود را مبنی بر باریک بودن این گوشی تأیید کرده است. با توجه به ابعاد اعلام شده، می‌توان انتظار داشت که Galaxy S25 Ultra علاوه بر باریک‌تر بودن، از عرض کمتری نسبت به نسل قبلی خود، یعنی Galaxy S24 Ultra، نیز برخوردار باشد. کارشناسان معتقدند که طراحی با لبه‌های تخت می‌تواند یکی از دلایل باریک‌تر شدن این گوشی هوشمند باشد.

اگرچه انتظار می‌رود Galaxy S25 Ultra در بخش دوربین به ویژه دوربین تله‌فوتو پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و به سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز شود، اما به نظر می‌رسد در سایر بخش‌ها همچون ظرفیت باتری، سرعت شارژ و دوربین‌های دیگر تغییرات چشمگیری رخ ندهد. 

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی