کد خبر: ۴۲۴۷۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰

رندر جدید گوشی شیائومی 14T پرو با ماژول دوربین بازطراحی شده منتشر شد

گوشی شیائومی 14T پرو

بر این اساس به‌نظر می‌رسد که شیائومی 14T پرو دقیقا همانند مدل نسل قبلی خود مجهز به مجموعا 3 دوربین روی پنل پشتی خواهد بود. با این‌حال اکنون ماژول‌های دوربین و فلاش در یک طرح مربعی‌شکل قرار گرفته‌اند. برای مقایسه بایستی یادآور شد که این المان‌ها در شیائومی 13T پرو دارای چیدمان مثلثی‌شکل هستند.

همچنین نام تجاری لایکا از قسمت پایین سمت چپ ماژول جزیره‌ای دوربین به قسمت مرکز منتقل شده است. بعلاوه طراحی جزیره‌ای دوربین در قسمت لبه‌ها نسبت به مدل نسل قبلی ساده‌تر به‌نظر می‌رسد. در قسمت جلویی دستگاه نیز رندر فاش شده نشان‌دهنده طراحی بسیار مشابه با حواشی اندکی باریک‌تر است. موقعیت قرارگیری برند شیائومی در پشت و دکمه‌های جانبی نیز ظاهرا مشابه با مدل نسل قبلی است.

بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته انتظار می‌رود که پیکره‌بندی دوربین مجهز به لنزهای LEICA VARIO-SUMMILUX 1:1.6-2.2/15-60 ASPH باشد. همچنین گزارش شده که دوربین اصلی از سنسور Light Fusion 900 با فرمت اپتیکی 1/1.31 اینچی بهره‌برداری خواهد کرد.

ورژنی از شیائومی 14T پرو با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی حدودا 899 یورو قیمت‌گذاری خواهد شد؛ در حالی‌که مدل استاندارد شیائومی 14T با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 649 یورویی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. اگرچه جزئیات مربوط به پیکره‌بندی حافظه گوشی‌ها هنوز اعلام نشده است؛ اما اکنون می‌دانیم که شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو به‌ترتیب از تراشه‌های Dimensity 8300 اولترا و Dimensity 9300 پلاس استفاده خواهند کرد.

شیائومی 14T پرو پیش‌تر گواهینامه NBTC کشور تایلند را دریافت نموده و در پایگاه داده گیک‌بنچ نیز ظاهر شده است. این گوشی هوشمند همانند مدل نسل قبلی خود مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن 1.5K و قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود. البته حداکثر روشنایی نمایشگر از 2400 به 2600 نیت ارتقاء خواهد یافت. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار سایر ویژگی‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند.

 

 

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی