کد خبر: ۴۲۴۸۴
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۷:۳۰

گوشی جدید سری اکسپریا 5 سونی در سال 2024 معرفی نخواهد شد

به گزارش «نبض فناوری» به نقل ازآی تی رسان، سونی در روز 15 مه امسال (26 اردیبهشت ماه) از گوشی‌های هوشمند اکسپریا 1 مارک 6 و اکسپریا 10 مارک 6 رونمایی کرد. با این‌حال طرفداران گوشی‌های پرچمدار کوچک کماکان برای معرفی اکسپریا 5 مارک 6 منتظر ماندند. اکنون به‌نظر می‌رسد که برند ژاپنی از عرضه این مدل منصرف شده است.

رسانه K-Tai Watch با استناد به کنفرانس مطبوعاتی اخیر که دو مدیر ارشد سونی در آن حضور داشتند؛ طی گزارشی ادعا کرده که غول سامورایی، مدل جدیدی از سری اکسپریا 5 را عرضه نخواهد کرد. در عوض سونی قصد دارد تا به فروش گوشی سال گذشته خود یعنی اکسپریا 5 مارک 5 ادامه دهد. ظاهرا این تصمیم هم برای بازارهای داخلی و هم برای بازارهای بین‌المللی صادق خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که این اقدام سونی از تغییر در عادات خرید مصرف‌کنندگان ناشی شده است. برند ژاپنی شاهد افزایش تعداد کاربران مهاجرت‌کننده از اکسپریا 5 مارک 5 به اکسپریا 1 مارک 6 بوده است. این در حالیست که در نسل گذشته، تعداد مهاجرت کاربران از سری 5 به اکسپریا 1 مارک 5 نسبتا کم بود.

در رابطه با استراتژی بازاریابی سونی برای سال 2025 هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که سری اکسپریا 5 برای مطابقت بهتر با تقاضاهای جدید بازار پس از مدتی بهینه‌سازی شده و بار دیگر روانه بازار شود. اما طرح‌هایی از این دست جزو اسرار داخلی شرکت‌ها به‌شمار می‌روند.

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی