کد خبر: ۴۲۴۸۶
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۰

سامسونگ گلکسی S25 اولترا یک قدم به معرفی نزدیک‌تر شد

شرکت سامسونگ اخیراً گواهی 3C را برای گوشی هوشمند پرچمدار آینده خود، گلکسی S25 اولترا، دریافت کرده است. این گوشی با شماره مدل SM-S9380 در پایگاه داده 3C ثبت شده و انتظار می‌رود به عنوان جانشین گلکسی S24 اولترا با شماره مدل SM-S9280 معرفی شود.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از تکنا، براساس رندرهای منتشر شده، طراحی کلی گلکسی S25 اولترا شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. با این حال، برخی منابع ادعا می‌کنند که جزئیاتی مانند طراحی حلقه دوربین و ابعاد دستگاه ممکن است اندکی متفاوت باشد. گلکسی S25 اولترا ابعادی برابر با ۱۶۲.۸ در ۷۷.۶ در ۸.۲ میلی‌متر و وزنی حدود ۲۱۹ گرم خواهد داشت که نسبت به نسل قبلی کمی باریک‌تر و سبک‌تر است.

طبق این اطلاعات این گوشی همچنان به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی مجهز خواهد بود. همچنین گلکسی S25 اولترا از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 4 برای Galaxy بهره خواهد برد. سامسونگ در این گوشی از یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال ۵ برابر استفاده کرده است. احتمالا ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی گلکسی S25 اولترا، پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد حتی در مناطقی که پوشش شبکه‌ی تلفن همراه وجود ندارد، به اینترنت دسترسی داشته باشند. سامسونگ گلکسی S25 اولترا به عنوان یکی از پرچمداران آینده‌ی صنعت تلفن همراه، با طراحی بهبود یافته و ویژگی‌های قدرتمند، انتظار می‌رود مورد توجه کاربران قرار گیرد. قابلیت‌های جدیدی مانند ارتباط ماهواره‌ای و دوربین پیشرفته، این گوشی را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به فناوری تبدیل کرده است. با این حال، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد مشخصات فنی و تاریخ عرضه این گوشی، باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ باشیم.

ارسال نظرات
اعطای ۲.۵ همت اعتبار در بازارگاه اعتباری باروک اولین پلتفرم اعتباری ضد تورمی کشور یکساله شد
وبگردی