کد خبر: ۴۲۵۳۲
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۰

شرکت Infinix گوشی Hot 50 5G را با نازک‌ترین بدنه توسعه می‌دهد

شرکت Infinix در اقدامی نوآورانه، در حال توسعه‌ی گوشی هوشمندی است که به گفته‌ی منابع آگاه، عنوان نازک‌ترین گوشی هوشمند در پنج سال اخیر را از آن خود خواهد کرد. این خبر پس از رونمایی از گوشی Infinix Hot 50 5G منتشر شده است. در حال حاضر، عنوان نازک‌ترین گوشی هوشمند به سری Tecno Camon 11 تعلق دارد که این برند نیز همچون Infinix زیرمجموعه‌ی شرکت ترانسیون است. سری Tecno Camon 11 در سال 2018 معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری» به نقل از پایگاه خبری Passionategeekz، گوشی جدید Infinix ضخامتی معادل تنها 6 میلی‌متر خواهد داشت. این نشریه همچنین تصاویری از این گوشی را منتشر کرده که تفاوت چشمگیر آن با آیفون را نشان می‌دهد.

در تصاویر منتشر شده، گوشی جدید Infinix دارای نمایشگری خمیده با پوشش شیشه‌ای سه‌بعدی است. طراحی کلی گوشی نیز با پنل پشتی خمیده و فریم میانی باریک، ظاهری بسیار زیبا و مدرن به آن بخشیده است. اگرچه تنها پنل پشتی گوشی در تصاویر قابل مشاهده است، اما شباهت‌هایی به طراحی گوشی Infinix Hot 50 5G دارد. ماژول دوربین مستطیلی شکل با سه سنسور و فلش LED، از جمله ویژگی‌های بارز پنل پشتی این گوشی است.

استفاده از سلول‌های باتری سیلیکون کربن، یکی از دلایل اصلی نازکی این گوشی عنوان شده است. این سلول‌ها نسبت به سلول‌های گرافیتی که معمولاً در باتری‌های لیتیوم-یونی استفاده می‌شوند، چگالی انرژی بالاتری دارند و به همین دلیل امکان ساخت باتری‌های کوچک‌تر با ظرفیت بیشتر را فراهم می‌کنند.

تصاویر مقایسه‌ای منتشر شده، تفاوت قابل توجه بین ضخامت گوشی جدید Infinix و گوشی‌های سری آیفون Pro/Pro Max را نشان می‌دهد. برای مثال، آیفون 16 ضخامتی برابر با 7.80 میلی‌متر و آیفون 16 Pro Max ضخامتی برابر با 8.25 میلی‌متر دارد. با توجه به تصاویر منتشر شده و شایعات موجود، انتظار می‌رود که شرکت Infinix به زودی از این گوشی هوشمند رونمایی کند. با این حال، جزئیات فنی بیشتر در مورد این گوشی هنوز منتشر نشده است.

/تکنا

ارسال نظرات
وبگردی