کد خبر: ۴۲۵۳۳
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ | ۱۱:۰۰

خلاصه بررسی گوشی تاشو Pixel 9 Pro Fold وساعت هوشمند Pixel Watch 3

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» به نقل از Engadget، فصل سخت افزار در اوج است. اپل، آیفون 16، ایرپاد 4 و اپل واچ سری 10 را روز دوشنبه  هفته گذشته معرفی کرد. در همان روز، در همان زمان، تحریم بررسی پیکسل واچ 3 برداشته شد و ما موفق شدیم بیشتر قسمت خود را در آن زمان بدست آوریم. نه تنها این، ما همچنین شاهد بودیم که سونی در این هفته پلی استیشن 5 پرو را معرفی کرد، به علاوه در دو هفته گذشته اخبار زیادی از کنفرانس IFA در برلین منتشر شده است. مواردی مانند تلفن سه تایی هواوی، تبلت Paper Pro ReMarkable، پهپاد نئو 200 دلاری DJI، GoPro جدید و همچنین لپ‌تاپ‌های مفهومی بیشتر لنوو وجود داشت.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، برای آن دسته از ما که فناوری مصرف‌کننده را پوشش می‌دهیم، چند هفته گیج کننده بوده است و رویدادها هنوز به پایان نرسیده‌اند. بررسی‌های همه محصولات بزرگی که اخیراً اعلام شده‌اند نیز به زودی ارائه می‌شوند، اگر قبلاً انجام نشده‌اند، و من یک بار دیگر بازگشته‌ام تا به شما کمک کنم تا همه بررسی‌هایی را که در دو هفته اخیر منتشر کرده‌ایم دنبال کنید. همچنین توضیح خواهم داد که چرا برخی از محصولات مانند OnePlus Pad 2 وجود دارد که ما ننوشته ایم.

Pixel 9 Pro Fold: دو بازبین، یک تحلیل جامع

دومین دستگاه تاشو گوگل با سخت‌افزار پیشرفته، دوربین‌های برتر و باتری طولانی‌مدت رشد کرده است. فقط باید چند نکته نرم افزاری را برطرف کند تا کامل شود.
از آنجایی که سم رادرفورد، متخصص تاشوهای ما در مرخصی والدین است، وظیفه بررسی Pixel 9 Pro Fold بر عهده من شد. اما سام، به عنوان منتقد مسئول و مفیدی که هست، وقت گذاشت تا افکار و برداشت‌هایش را با من در میان بگذارد. او حتی عکس های نقد را برای قطعه ما گرفت و من به ویژه از استفاده او از کاشی های فال ماهجونگ به عنوان پس زمینه جالب برای عکس هایش قدردانی می کنم. در حالی که آزمایش خود را روی Pixel 9 Pro Fold به عنوان یک جایگزین مناسب برای تلفن هوشمند و استفاده از آن به عنوان یک دستگاه مصرف چندرسانه ای متمرکز کردم، سام با مقایسه تاشو Google با Galaxy Z Fold 6 سامسونگ، بینش خود را ارائه داد.

بررسی ما این دو دیدگاه را گرد هم می‌آورد، و اگر خودم بگویم، تحلیلی نسبتاً جامع ایجاد می‌کند. ما مقایسه دوربین بین پیشنهادات گوگل و سامسونگ را با ارزیابی نرم افزار، عملکرد باتری، ساخت، شکل و موارد دیگر داریم.

من همچنین توانستم ویدیویی بگیرم که شامل تمام بررسی‌های ما درباره گوشی‌های خانواده پیکسل 9 می‌شود، که پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و ​​پرو XL و همچنین Pixel 9 Pro Fold را پوشش می‌دهد. این فیلم به جزئیات بیشتری در مورد مواردی مانند به‌روزرسانی‌های دوربین Add Me و Made You Look، و همچنین نحوه به نظر رسیدن SOS اضطراری از طریق ماهواره در تلفن Pixel می‌پردازد. آن را در بالای این مقاله بررسی کنید.

ساعت هوشمند Pixel Watch 3

 

بررسی پیکسل واچ 3: مبارزه با اپل

به لطف عمر باتری جامد و مجموعه ای جامع و بصری از ویژگی های ردیابی سلامت، Pixel Watch 3 یک ساعت هوشمند جدی است که برای رقابت آماده است.
گوگل با تحریم روز دوشنبه خود در 9 سپتامبر، زندگی ما را چندان آسان نکرد، به خصوص با برگزاری رویداد معرفی آیفون 16 اپل در همان روز. اما خبر خوب این است که واحدهای بررسی ما حدود دو هفته قبل وارد شده بودند، بنابراین ما زمان کافی با پیکسل واچ 3 داشتیم تا درک بهتری از آن در دنیای واقعی داشته باشیم. من وقتم را با مدل کوچکتر 41 میلی متری گذراندم در حالی که سام توانست بینش آزمایشی از نوع جدید 45 میلی متری را به اشتراک بگذارد.

در عرض چند روز، من و سم در مورد اینکه چقدر از عمر باتری پیکسل واچ 3 تحت تاثیر قرار گرفتیم، یادداشت هایی را مبادله کردیم. از آنجایی که من از پوشیدن ساعت برای خواب متنفرم، سام با مهربانی از ویژگی‌های ردیابی خواب و زمان خواب خودکار ساعت من را پر کرد. بار دیگر، کار تیمی باعث شد رویا در اینجا کار کند (به معنای واقعی کلمه برای من، زیرا در غیر این صورت نمی توانستم بخوابم).

در نهایت، من روی تمرینات و ردیابی فعالیت تمرکز کردم و به مدت دو هفته هر جا که می‌رفتم پیکسل واچ 3 را با اپل واچ سری 9 خود دوبار مچ کردم. من خوشحال بودم که ساعت هوشمند گوگل در تشخیص خودکار هر پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری من بهتر است، اما آن را در مقایسه با رقبا کمی بیش از حد ضخیم دیدم. من همچنین از تمرینات دویدن قابل تنظیم جدید لذت بردم که به من اجازه می داد در طول جلسات تردمیل، بخش های سرعت و استراحت را تنظیم کنم.

می‌دانم که یک روز و نیم از نظر عمر باتری برای ساعت‌های هوشمند مدرن تقریباً متوسط ​​به نظر می‌رسد، اما با توجه به مدل‌های قدیمی‌تر به سختی ۲۴ ساعت دوام می‌آورند، پیشرفت‌ها در زمان اجرا بسیار زیاد است. همراه با برخی از ادغام‌های گوگل و پیکسل، Pixel Watch 3 در نهایت احساس می‌کند که آماده مقابله با گوشی‌های پوشیدنی پرچمدار سامسونگ و اپل است.

ارسال نظرات
وبگردی